2012. 11. 03.

20. rész

Nos...már 2 hete itt vagyunk. Azóta nem beszéltem az otthoniakkal, csak Clare-el néha. Mondta, hogy Zayn majdnem minden nap felhívja őt, hogy mi van velem...Clare csak megnyugtatja, hogy jól vagyok, de többet nem  árul el rólam.
Kicsit lelkiismeret-furdalásom van. Lehet, hogy meg kellet volna kérdeznem Zayn-t, hogy ki volt az a csaj akivel beszéltem...Bár, úgyis tagadott volna mindent.
-Cher! Megjöttem!-hallatszott Jake lelkes hangja a földszintről
-Szia Drágám!-csókoltam meg
-Mi lenne, ha ma délután elmennénk valahova Jason-el és Emily-vel?
Ja igen. Jason ugye Jake főnöke, Emily pedig a barátnője. Egész jóba lettünk, aranyos csaj.
-Mennyünk.-pusziltam meg. -Hova?
-Nem tudom, találd ki te.
-Kertiparti nálunk?
-Rendben. Felhívom Jason-t.
Én addig felmentem a szobánkba és beültem a laptop-om elé. Volt egy üzenetem Clare-től

,,Már csak két hét...Ugye hazajössz?x"

Először azt se tudtam, minek írta ezt Clare...Aztán beugrott: Két hét és szülinapom lesz. A 18.
Természetesen hazamegyünk ünnepelni...De akkor nem tudom elkerülni azt, hogy ne találkozzak Zayn-el...
Nem értettem magam...Egy idióta vagyok...Megvan mindenem: pasi, pénz, barátok, egészség...Mégse vagyok boldog.
-Mert még mindig őt szereted...- hallatszott hirtelen, a semmiből Emily hangja
-Hát, te mit keres itt? És, honnan tudod hogy mint gondolkodom?-néztem rá kérdően
-Jake mondta, hogy jöjjek át addig, ameddig Jason-el elmennek bevásárolni a grillezéshez. És te meg itt beszéltél magadba...
-Jézus, már magamba beszélek?! Egyre jobb..
-Felejtsd el Zayn-t.
Igen, ez volt életem második legnagyobb hibája, hogy beszéltem Zayn-ről Emily-nek. Nem azért, mert kikotyogja, hanem mert tudom hogy igaza van...
-Jake a világ legédesebb pasija.Ne értsd félre. Tényleg oda van érted.-folytatta Emily.- És..te mégse vagy boldog. ismerd be: Te szereted Zayn-t.
-Mi?! Én?! Neeeeeeeeem.....Ha szeretném, nem jöttem volna el tőle több százezer kilométerre.
-Jó, eljöttél, de csak azért, mert dühös voltál. De abban a pillanatban megbántad, hogy felszálltál a repülőre.
-Nem, nem bántam meg. Azért, mert most egy olyan pasival vagyok, aki tényleg szeret, és megtesz értem mindent.
-Te tudod...
Emilyne nem volt igaza..Na jó, talán egy kicsit....Oké...kinek akarok hazudni?! Kicseszettül szerettem Zayn-t.

*2 hét múlva*

Itt vagyunk a reptéren, Londonban. Clare azt mondta nem jön értem, mert egy meglepetéssel fog készülni este. Gondolom  szervez egy csajos estét vagy valamit...
Jake hazament a szüleihez, én is az enyémekhez. Nem tudom mi ütött beléjük, de túlságosan is kedvesek voltak velem...
A bálycsevely után átmentem Clare-hez.

Mikor becsöngettem, bentről egy 'Gyere!' üvöltést hallottam csak, ami Clare-től jött, így hát bementem.
Nem láttam senkit amikor kinyitottam az ajtót, így bejjebb mentem.
Sötét volt bent, sehol senki. Már épp ki akartam indulni, amikor két kéz fonta át a derekam.
Ismerős volt a keze, az illata, az érintése, mindene...

Hope u like it ;)x

4 megjegyzés: