2012. 11. 04.

21.rész

-Zayn....
-Hiányoztál béjbi....-suttogta fülembe
-Teis....
Megfordultam karjai közt, mire megcsókolt. Ez volt az első szerelmes csókom, amióta kiköltöztünk.
-Zayn..én szeretlek....
-Tudom...de én nem...
Megállt bennem az ütőér.
-Te..Te..Tessék?!
-Én imádlak.-vigyorodott el
-Teeee! Ezt még megbánod!-mondtam durcásan
-Nem hinném.-nevetett.- De...beszélnünk kell. Nem a semmiért hagytál faképnél.
-Hülye voltam...Nem gondolkodtam. Hittem annak az ismeretlennek. És eljöttem anélkül, hogy egyáltalán megkérdeztem volna, hogy igaz e.. Meg tudsz bocsájtani?- néztem rá bociszemekkel
-Szerinted miért vagyok most itt?-tette fel a költői kérdést.
-Köszönöm. És...szeretlek mindennél jobban.- csókoltam meg.-Amúgy...miért vagyunk itt?! Miért nem találkoztunk egy kávézóban?!
-Mert azt hittem, hogy beszélni se akarsz majd Zayn-el, így viszont, hogy úgy tudtad, hogy velem találkozol, biztos voltam abban, hogy átjössz.-jött elő a "sötétségből" Clare.
-Clareeee! Istenem úgy hiányoztál.!-ugrottam a nyakába
-Teis nekem! Holnap ráérsz?
-Öhm..anyáék velem akarnak ünnepelni délelőtt...este meg Jake szerintem vacsorázni visz...
-Okéés...akkor most menj haza és majd holnap este találkozunk!- mondta nagy vigyorral az arcán Clare
-Naaaa. Kidobsz?-nevettem
-Nem doblak ki, de van egy kis megbeszélni valóm Zayn-el.-mondta sejtelmesen
-Cöhh, nem tetszik ez nekem....De ha bármi bajom esik a tervetek során, kinyírlak titeket!-nevettem
-Nem hagyom hogy bajod essen béjbi!-ölelt át Zayn.
-Rendben...Akkor gyertek át holnap ebédre "ünnepelni".-mondtam
-Okés.. Szió!-köszöntek el

*Miután Cher elment, Clare és Zayn megbeszélték a holnapi napot*
*Clare szemszöge*
-Szóval.-kezdtem bele mondandómba.- Holnapra megszervezek egy bulit. Cher Jake-el fog menni, Te pedig az én barátomat fogod játszani.
Zayn szemei elkerekedtek.
-Mondom játszani. Bulit szervezek, ahova meghívod a többi bandatagodat is. Jake italába belekeverek majd valamit, amitől szépen bealszik, így nyugodtan tudtok majd bulizni. És van egy meglepetésem is, de azt nem árulom el. Szóval, meg tudod kérni a többieket, hogy jöjjenek el?
-Persze! Amúgy tök jó, csak Jake hol fog aludni?! Mert gondolom altatót adsz neki...
-Nyugi, olyan helyre szerveztem a partyt, ahol van egy külön kis szoba, berakunk egy ágyat és kész!
-És ha felébred?!
-Jajj ne parázz már! Inkább köszönd meg, hogy ennyit teszek értetek!-nevettem
-Jó na..csak tudod...nem akarom elcseszni...én tényleg szeretem Cher-t.
-Tudom. Na most menj te is, készülj fel a holnapra. És amúgy mit vettél neki?
-Basszus! Nem vettem semmit...
-Férfiak...akkor reggel az legyen az első dolgod, hogy veszel neki egy szép cipőt, vagy egy karkötőt.
-Okés...és...izéé....nem jönnél el velem? Mert tudod én nem nagyon értek ezekhez...-vakargatta tarkóját
-De... Cserébe viszont segítesz nekem megcsinálni a dekorációt, meg a fényeket.
-Rendben...

Hát nem lett valami nagy durranás, de azért remélem hogy tetsziik.!:)x

2 megjegyzés: