2012. 11. 24.

23.rész

-Igen?-szólt bele a telefonba egy férfi
-A barátom lezuhant egy épület tetejéről!- mondtam miközben lesiettem Zaynhez
-Hol vannak? Eszméleténél van a sérült?
-Igen. Kérem segítsen.- bőgtem el magam
-Nyugodjon meg. Ha megmondja hol vannak, pár percen belül odaküldök egy mentőt.
-St. George street 8. Kérem siessenek.- tettem le a telefont.
Közelebb hajoltam Zayn-hez:
-Sajnálom, hogy elrontottam a szülinapod.-mondta halkan.
-Jajj, ne mond ezt. A legfontosabb az, hogy ne essen komolyabb bajod.
Egy könnycsepp gördült le az arcomon, Zayn-én úgyszintén.
2 perc múlva megérkeztek a mentősök és már rohantunk is a kórházba.

*2 óra múlva*
Itt ülök, egyedül és várok hogy mondjanak már valamit. Minimum 4 kávét megittam már, és még ideges is vagyok...
Fél óra múlva kicsoszogott egy nővér:
-Bemehet.- mondta mogorván.- De ne fárassza le nagyon.
Mikor beléptem a kórterembe nem akartam hinni a szememnek. Zayn egyik lába felkötve, keze bekötözve, arcán millió horzsolás.
-Zayn, Jézusom! Jól vagy?!-rohantam ágyához
-Máris jobban, mert bejöhettél.-mosolyodott el
Leültem mellé az ágyra, megpusziltam sebes arcát.
-Mikor jöhetsz ki?
-2 hét. És utána még 1 hét fekvőgipsz...-mondta kedvtelenül.- És még...
-És mi még?
-Te is elmész...-arcán egy könnycsepp gördült végig
-Nem megyek vissza. Veled maradok, örökké.
Zayn arcán mosoly húzódott végig.

*3 nap múlva*
3 napja játszom a beteget Jake előtt...Ma rászánom magam, és elmondom neki, hogy szakítok vele.

-Szija...
-Jobban vagy, Drágám?-kérdezte lelkesen
-Igen. De..el szeretnék mondani valamit. Kérlek ne mondj semmit rá. Szakítok. Sajnálom. Ne kérdezd miért, csak. Jobbat érdemelsz nálam. Sok sikert a karrieredhez. És...hiányozni fogsz.
Megöleltem Jake-t és elrohantam, mielőtt valamit is tudott volna mondani.
Jobb így, hogy nem tud meg semmit. Inkább gondoljon bunkónak azért, hogy nem mondtam semmit és csak úgy szakítok, mint hogy megalázzam annyira, hogy elmondjam mit csináltam a háta mögött.

*1 hónappal később...*
Már hivatalosan is járunk Zayn-el. A kapcsolatunk maga a tökély, és Clare és összejött a szőke ír fiúval.
Szóval, minden Happy, és kijelenthetem, az életem sínen van.


Sziasztok.!:)
Direkt a végén akartam 'köszönni'.
Hát, vége lenne ennek a blognak...
De, ha egy ajtó bezárul, egy másik kinyílik.
Szóval, belekezdek egy új blogba, valószínű, hogy nem 1D-s lesz, de azért remélem hogy olvassátok majd azt is...Később kirakom:)
Puszi.x


2 megjegyzés:

  1. Woow nagyon jó... Tegnapbkezdtem elnolvasni és már itt járók nagyon tetszik ahogyan irsz. És ha akarod hogy kitegyem,kiteszem a fbs oldalamra (1Ds) 4.546likos ,perszee ha csak szeretnéd.... Lécci minél elöbb kövit !!!!
    [-Jeni-]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szija. köszönöm szépen, jólesik amit írtál:))♥
      Persze, köszönöm ha kirakod az oldaladra:))
      Ebbe már nem lesz kövi, de kirakom az új blogom, oda pénteken írok új rész:))

      Törlés