2012. 06. 23.

2.rész

2.rész
Hátrafordultam.Alig láttam a sötétben.Csak két csillogó szemet és egy beharapott szájt tudtam kivenni.
-Szija, nem fázol?-kérdezte egy kedves hang.Közelebb lépet, és ki tudtam venni, ki az.Abból a bandából az egyik fiú.
-Szija, hát egy kicsit...-mondtam.Mivel Jake pulcsijában voltam, nem tudtam hogy hogy gondolja a fúi, hogy fázok...szóval egy rövidgatya, topp és a pulcsi volt rajtam.Lehet, hogy csak azért kérdezte meg, mert oda akarja adni az övét?nemtudom, de én szándékosan mondtam az hogy egy kicsit fázok.
-Nincs kedved meginni egy forrócsokit?-ajánlotta fel.
-De..végül is mehetünk.-mondtam 
Beszálltunk egy taxiba.Letett minket egy háznál.Csodálkoztam, azt hittem, hogy egy kávézóba megyünk.Az úton nem beszélgettünk.
-Hát itt lennénk.-mondta a fiú
Bementünk a házba.Valószínüleg egyedül lehettünk.Nekiállt forrócsokit csinálni, én meg addig leültem, és gondolkodtam.Az éjszaka közepén találkozok egy idegennel.Felajánlja hogy elvisz forrócsokizni, és a lakásán kötök ki.Valószínüleg egy pedofil.
*A fiú szemszöge*:Láttam egy lányt a parton.Egyedül ilyenkor nem tudom mit csinálhatott ott.Fiú pulcsiba volt.Lehet, hogy most szakított a barátjával...Odamentem hozzá.Nem tűnhetett valami gazdagnak.Gondoltam elhívom forrócsokizni.Ameddig a taxihoz értünk, meg gondoltam magam.Inkább nálam forrócsokizzunk.A lány Gyönyörű volt.*
-Amúgy...Mesélj magadról.Mit szeretsz csinálni...És amúgy miért ültél ott kint, egyedül ilyenkor?-kérdezte
-Hát...kicsit kivoltam.Összevesztem apámmal...Neki sose leszek tökélete.-mondtam
Eközben elkészült a forrócsoki.Isteni finom volt.Leültünk a kanapéra.
-Jajj, még be se mutatkoztam-mondta-Zayn Malik vagyok, de gondolom ismersz-nevetett
-Hát, fogjuk rá.A húgom elég nagy rajongótok.Amúgy Cher vagyok-mondtam
Persze, pont most kellett összefutnom vele...A nagy találkozó előtt...
-Mit szeretsz csinálni...Mesélj magadról-mondta Zayn
-Hát...Imádok zongorázni, gitározni.Énekelni is imádok, de a szüleim szerint nincs jó hangom..-mondtam.
-Na ez majd kiderül!-És máris odahúzott a zongorához.Az illata...Istenem, olyan beteg vagyok!Nekem ott van Jake...
-Kezdj el valami dalt...akármit-mondta Zayn
-De én még nem nagyon énekeltem emberek előtt..-mondtam
-Akkor majd most! Ha ismerem, a refrénnél beszállok, jó?-kérdezte 
A Use Somebody-t választottam.Imádtam ezt a dalt.A refrént már Zayn is énekelte.Onnantól már együtt énekeltünk a végéig.Borzasztóan jó érzés volt.Az a félmosoly ahogy rámnézett, miközben énekelt...Nem akartam hogy vége legyen a dalnak.
-Honnan tudtad hogy ez a kedvenc dalom?-kérdezte nevetve
-Nem tudtam!Honnan tudhattam volna?!-nevettem én is
-Igaz...Véletlen egybeesés...-mondta, miközben a földet nézte.
Olyan aranyos volt.
-Te nem tudsz zongorázni?-kérdeztem
-Hát nem nagyon, de mindig is szerettem volna megtanulni.-mondta Zayn
-Hát, ha akarod segíthetek ezen-mondtam sejtelmes mosollyal.-Megadom a számom, ha szeretnél hívj fel.
Gyorsan beírtam a számom a telefonjába.
-Köszönöm-mondta Zayn és átölelt.Ezt nem tudtam mire vélni...A karjai...Az illata...A haja..A teste...
*Zayn szemszöge*:Ez a lány egy főnyeremény.Csak lehet hogy van barátja...Mikor átöleltem..Olyan kis picike.Kb. 15 centivel alacsonyabb nálam.A szőke haja az arcomba kötött ki, Az illata...*
Kimentünk az erkélyre.Onnan néztük a csillagokat pár percig.
-Mennem kéne...-mondtam
-Haza vigyelek?-kérdezte
-Nem kell, köszi.De ha a metróig elkisérsz....-mondtam
-Persze.
Együtt mentünk el a metró megállóhoz. 
-Na akkor...köszönöm a forró csokit-mondtam
-Nincs mit.Máskor is nagyon szívesen.-mondta Zayn
-Na akkor szija...-mondtam
-Jóéjt...-Zayn

1 megjegyzés: