2012. 06. 29.

7.rész

7.rész
Gyorsan berohantam a taxiba.
-Mit keresett ön itt?-kérdezte a taxiban ülő riporter
-Hagyjanak már békén!-kiabáltam
Gyorsan elrohantam egy tényleg üres taxihoz, majd felhívtam Zaynt:
-Szija.Figyelj, mondjuk azt, hogy Eleanor miatt aludtam ott.Jó?-kérdeztem
-Persze..De már így is a címlapokon lesz...-Zayn
-Jajjj, annyira sajnálom...-mondtam
-Megérte azért, hogy a karjaimban alhass-mondta  Zayn kicsit gúnyosan
                                                                   ***
Otthon jól le lettem cseszve...Áthívtam Clare-t és elmeséltem neki az éjszakát és a furcsa reggelt:
-Gondolhattad volna!Ő az egyik leghíresebb fiúbanda egyik tagja!-mondta
-Tudom....Jajj de olyan kínos volt amikor benyitottam rá...-mondtam
-Hát...Neki biztosan tetszettél egy szál pólóba!-nevettet Clare
-Hahaha nagyon vicces...-"nevettem"
*telefonom csörög*
-Jake az...már biztos meglátta a képeket...-mondtam
*telefonon*
-Szija...tudnánk találkozni a szokásos helyen?-kérdezte Jake.A hangja aggódó volt.
-Persze...rögtön indulok-mondtam
*beszélgetés vége*
Megvan!Gondoltam magamban...Volt egy nagyszerű tervem.
10 perc múlva ott is voltam.Szokás szerint Jake átölelt, megcsókolt.Abban a pillanatban fotósok kaptak le minket.
-Nyugi, én csináltam...azért hogy ne kombináljanak azzal a fiúval-suttogtam a fülébe hogy csak én halljam.
-Milyen pasival?Mi van?-nézett Jake értetlenül
-Majd elmesélem....
Beszálltunk a kocsiba, megvártuk míg elmennek a fotósok.
-Na akkor elmondanád hogy mi is van?-kérdezte Jake
-De várj...azt hittem hogy azért hívtál ide, hogy megbeszéljük a képet...-mondtan
-Nem!azt se tudom miről beszélsz!-mondta Jake
-Akkor előbb mond te!-mondtam
-Hát...el kéne költöznöm...Munkát kaptam Amerikába....És velem jöhetnél...Dolgoznod sem kéne annyit keresnék!Lakást, kocsit a munkámhoz adnának...tudom hogy nem sok ideje járunk...-mondta Jake
Ajj már...olyan jó lenne vele....De Zayn....
-Hát...nem tudom...Mikor mennél?-kérdeztem
-3 hónap múlva...-mondta-De ha nem akarsz, vagy nem bízol bennem...
-Nem az...imádok itt élni...És...Clare...-mondtam
-Egy ember miatt?
-Az az ember kiskorom óta a legjobb barátnőm!
-És képes lennél miatta elhagyni engem?!
-Nem....nem csak miatta...-A mondat utolsó felét úgy mondtam, hogy Jake már nem halhatta
-Akkor?!
-Ne várd el hogy csak a semmiből döntsek, jó?
Már tökre ideges voltam...
-Na akkor mond hogy te mit akartál mondani!-mondta Jake. Ő is ideges volt
-Hát...a húgom miatt összehaverkodtam egy csajjal..Eleanornak hívják, egy banda tagjának a barátnője.És mondta, hogy találkozzunk.Tegnap este.Tök jól elvoltunk, mondta hogy ne menjek haza mert már késő van, aludjak ott.Mondtam hogy jó.És reggel mikor az egyik tag,Zayn kikísért a lesifotósok lekaptak azonnal, hogy 'húúúú kinél aludtam'....-mondtam
-Óóóóó....hogy akkor miatta nem akarsz jönni?!....-
-Ki miatt?Eleanort még csak most ismertem meg?!-mondtam
-A pasi miatt...-mondta Jake. Igaza volt, de ezt nem mondhattam meg neki.
-Hogyne..Te se bíznál bennem...mellesleg bocs, hogy nem akarok egy tök idegen helyre menni, a megszokott életemből, távol mindenkitől....-mondtam és ezzel el is mentem. Tudtam hogy nincs igazam.De ha nem vesszük azt, hogy mi volt Zayn-el,. akkor igazam volt.De azok igen is megtörténtek...
Hazaestem, és nem vágytam másra, csak egy forró fürdőre.Mielőtt beültem a kádba, csörgött a telóm.Zayn hívott:
-Szija...van egy kis gáz...-mondta


Köszönöm hogy ennyien olvassátok a blogot!:)
remélem tetszik is:)
puszi:)xoxo

1 megjegyzés: