2012. 06. 26.

4.rész

4.rész
Clare kitett a házunk előtt.Nem akartam visszamenni a szobámba, úgyhogy a nagymamámhoz mentem, akinek van egy kis háza a kertben.Elmeséltem neki mindent, amit apa csinált.Persze a Zaynes dolgokat nem.Meghallgatott, de tanácsot nem tudott adni.Elmentem fürödni.Pont mikor beszálltam a kádba, csörgött a telefonom.Gondoltam Clare lehet.
-Szija.....hazaértél?-kérdezte egy álmos hang, Zayn.Nem úgy lehetett álmos, hogy most kelt fel, hanem mint aki mindjárt elalszik.
-Persze...köszi hogy hívtál.De..beszélnünk kéne.-mondtam
-Tudom...Holnap nekem nem jó...De este lehet hogy szabad leszek.-mondta
Kicsit elvigyorodtam, mert tudtam, hogy holnap találkozni fogunk, a hugom babazsúrján, de ő erről nem tudott.
-Akkor holnap este a parton?-kérdeztem
-Rendben.Aludj jól.Szija-Köszönt el Zayn
Ránéztem az órára.2:55-volt. Reggel korán kell kelnem,mert nem akarom hogy itthon hagyjanak őrültek.Kimásztam a kádból, és lefeküdtem.Gondolkoztam, most akkor mi is lesz velünk...Jake...
                                                                           ***
Reggel korán ébredtem.Korábban mint az ébresztő.13:00-ra volt megbeszélve a találkozó, 11-kor indulnunk kellett.Bementem a házunkba.Minden olyan volt, mintha semmi se történ volna.Felmentem a szobámba, minden úgy volt ahogy hagytam.Lehet hogy apa megváltozott?Áhh kizárt.Az egész gardróbomat átkutattam.Fogalmam se volt, mit vegyek fel.Boldog voltam Zayn miatt, de szomorú is voltam Jake miatt.....Nagy nehezen felöltöztem.De cipőt nem találtam, szóval átmentem anya gardróbjába.Találtam egy csodaszép magassarkút.Csak pofára ne essek benne...gondoltam magamban.Muszáj volt a magassarkú, mert alig értem el a 160 cm-t....Megcsináltam a hajam, és lementem a konyhába reggelizni.Sam már be volt pörögve.11.évesen olyan ruhákat hordott...Na mindegy, nem engem éget.Elindultunk, mint a boldog család.A találkozó egy bálterem szerűségben volt.Mikor beléptünk, azt hittem elhányom magam.Minden ki volt dekorálva a banda rajongócuccaival....poszter,minden falon 200db, lufi, labdák.....Nem azért, mert nem szerettem őket, hanem mert ez már kicsit túlzás.A bálterem közepén egy svédasztal volt.A terem szélén székek.Leültem, azzal az indokkal, hogy biztos minimum egy órát késnek.
-Állj fel a székről most azonnal!-sikított Sam-Elrontod az összképet!
Tessék??Majd pont én...persze...Azt se tudja szerintem mit jelent az összkép...Na mindegy, felálltam, hadd legyen boldog.
1 után 10 perel megérkeztek a fiúk.Sam azonnal a nyakukba ugrott.Zayn mikor meglátott...Leesett az álla.Odajött hozzám:
-Én...nem is tudtam hogy...ez most mi? Miért nem mondtad hogy szeretsz minket?-Kérdezte összezavarodva
-Zayn!Mit képelsz?Ne azzal a ronda ribanccal beszélgess, amikor itt vagyok neked én-mondta a húgom, miközben körbetekergette magát Zayn-en, mintha egy sztriptíztáncos lenne.
-Ömmm........Ő a húgod?-kérdezte 
-Aha...-mondtam-A legnagyobb rajongótok...-mondtam gúnyosan
-Figyel kislány, mindjárt jövök, jó?addig menj oda Louishoz-mondta Zayn
-Nem!Nekem te kellesz!-üvöltötte Sam
-Akkor majd este....7kor?-kérdezte Zayn
-Rendben-mondtam és pusziltam meg.Direkt csináltam.Ki akartam borítani Samet.
Szegény fiúk...Nem irigylem őket a hugommal...Ott volt egy csajszi, aki valószínüleg velük lehetett.Megkérdeztem a fiúk nevét.Erre a csajszi elmondott mindent róluk...
-Amúgy Eleanor vagyok,Louis barátnője-mosolyott.Kedves csajszinak tűnt
-Tényleg?-lepődtem meg-Én Cher vagyok.Mi lenne ha elmennénk kávézni?Van a közelben egy kávézó.
-Rendben, szólok Louisnak.-mondta
Egy kávé mellett mindent elmeséltem neki.Az életemet, Jake-et, Sam-et, Zayn-t...
-huhh....hát ez....Nem tudok mit mondani...Zűrös, az biztos-mondta Eleanor-És akkor a húgod parancsolgat az egész családnak?-kérdezte
-Valahogy úgy..De ők most nem is érdekelnek...Nagy szemétség lenne az a barátom felé, ha Zaynel találkozgatnék közbe?-kérdeztem
-Hát, ha semmi se történik köztetek, nem.-mondta Eleanor
-Ti most amúgy hogy is laktok?-kérdeztem
-Mivel már vége tért ez a turnéőrület, Meg lett beszélve, hogy mindenki marad Londonban, de külön házban.Mármint már aki...Van egy közös ház, a Direction-ház.Azon kívül mindenkinek van egy háza.Niall és Harry általában , együtt laknak, mert nekik nincs barátnőjük.-magyarázta Eleanor
-Akkor Zayn-nek van?-lepődtem meg
-Nincs, de ő ha lehetett, nem lakott velünk.Nem tudni miért, szeretett mindenkit.Csak ő ilyen.-mondta
-Értem...Vissza kéne menni.-mondtam
Az úton telefonszámot cseréltünk.Mondta, hogy bármikor hívhatom, ha van valami.Tök jól elvoltunk, aranyosnak tűnt.
A teremben mindenki arca ilyen"mennyünk már a francba" stílusú volt, kivéve Sam-et.Ő még kérdezgette a fiúkat, énekeltette őket.Pont Zayn jött.
,,Sose voltak rá szavak,
  De most arra kérlek hogy maradj.
  Egy kis időre, a karjaimban.
  És ahogy este becsukod a szemeidet,
  Én imádkozni fogok, hogy meglásd a fényt,
  Ami fentről, a csillagokból ered."
  A hangja...amit énekelt...ahogy énekelte....

3 megjegyzés: