2012. 06. 30.

8.rész

8.rész
-Tudom, direkt hívtam oda a fotósokat, hogy lássák, nincs közöm hozzád-büszkélkedtem a tervemmel
-Jó is lett volna, csakhogy...Van pár olyan fotó rólunk, hogy én a derekadat fogom és egymás mélyen szemébe nézünk...-mondta Zayn
-De...de...de..hol?-kérdeztem
-A BigBen-nél...-Zayn
-Basszameg.....ez nem igaz...Jake munkát kapott Amerikába....És én is mehetnék vele...-mondtam
-De ugye nem mész?-kérdezte ijedten Zayn
-Nem akarok....
-Most le kell tennem...Majd hívlak...puszi
-szija...
Miért kell ilyen nehéznek lennie az életnek?!
Alig ülhettem a kádban 5 percig, a telóm megint csörgött.Jake volt az.
-Szija.Meg mondanád hogy mégis mi a büdös franc folyik itt?-kérdezte
-Figyelj, ezt nem telefonon kéne...amúgy tudom az ölelés....Tökre kivoltam az itthoniak miatt.Tényleg nem érdekel úgy-hazudtam
-Akkor velem jössz Amerikába?
-Jake!Adj egy kis időt!
-Jó..szija-mondta mérgesen
nem értettem hogy ez mire volt jó...már elmondtam neki, hogy időre van szükségem...
Maradni akartam,Zayn miatt.Igazából, alig ismerem.Nem akartam úgy elmenni, hogy nem tudtam hogy milyen valójában.Lehet, hogy nagyon kedves stb., és akkor maradok....Ha meg nem elmegyek.De az biztos hogy 2 hétig itt maradok.


Bocsánat, hogy ilyen keveset írtam:/
a legközelebbi ezért hosszú lesz:D
puszi:)xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése