2012. 06. 27.

5.rész

Sziasztok:)
köszönöm a komikat:)
Kérlek, ha van olyan lehetőségetek/barátnőtök akkor küldjétek el neki a blogot:)
de örülök hogy olvassátok:)

5.rész
Sosem éreztem még ilyet....ahogy Zayn énekelt, a hangja...Mikor "végzett"rám nézett.Azt hittem helyben meghalok.Nem tudom mi ütött belém..Sose voltam ilyen tinilányos.Louis törte meg a csendet:
-Hol voltatok lányok?-kérdezte Louis
-Csak megittunk egy kávét-válaszoltuk Eleanorral
-Na akkor mi végeztünk...Remélem jól szórakoztak-mondta Zayn, célozva arra, hogy lelépnének.
-Köszönjük fiúk-mondta apa
a húgom mindenkinek búcsúölelést adott.Majd 3an elindultak az ajtó felé.Mennem kellett nekem is.De mikor megindultam Liam utánam szólt:
-Várj!-mondta.Ezt a "családom" már nem hallotta.
Meglepődötten néztem rájuk.
-Mi lenne ha ma este elmennénk valahova?-kérdezte Liam
-Hát, nekem foglalt az estém...-néztem Zaynre
-Naa-kacsintott Zayn
-Oks...Hánykor hol?-kérdztem
-Fél 8kor, a BigBen-nél-mondta Liam
-Én és Harry nem tudunk menni...programunk van..-mondta Niall
-Hát jó...akkor este..sziasztok!-köszöntem el
Nem tudtam mit akar Zayn...Úgy volt hogy este megbeszéljük a dolgokat...Erre elhív a fiúkkal...Na mindegy, Ő biztos tudja mit miért...
                                                                      ***
Áthívtam Clare-t, hátha tud tanácsot adni.
-Hát....nemtudom..de tényleg...-mondta
-Na mindegy...Van még egy órám...mit vegyek fel?-kérdeztem
-Valami csinit-mondta Clare kicsit csipkelődve 
-Ajj...olyan szarul érzem magam...-mondtam
-Ne érezed...Végül is...Bejön neked..-mondta Clare
-De nekem ott van Jake..-mondtam
Csend volt...
-Amúgy..Louis barátnője, Eleanor tök kedves csaj..Megkérdeztem tőle valamit és egész élettörténetet mesélt-nevettem
-De ugye nem fogsz lecserélni?-kérdezte Clare kiskutyaszemekkel
-Jajj dehogy te Dilis-öleltem meg
Clare olyan volt, mintha a testvérem lenne..sőt, annál is több.
Nagy nehezen sikerült felvennem valami tűrhető göncöt.Inkább csajosabb akartam lenni,mintsem jókislány.
                                                                         ***
19:20kor ott voltam a BigBen-nél.Nem akartam előbb odamenni.Inkább sétáltam még egy kicsit.
Egyszer "valaki" megfogta hátulról a derekam.Tudtam hogy Zayn.
-Hát te?-kérdezte Jake. Annyira meglepődtem...hogy...nem tudtam mit mondani..
-Szija.Hát..én..Az egyik barátnőmmel talizok..Nem ismered, én is ma ismertem meg.-mondtan. lényegébe igaz is volt,Eleanorra, de nem ő lesz itt...
-Jaaa....Én hazafelé megyek.Be akartam ugrani hozzád.Virágost kerestem....-csókolt meg
Istenem, miért kínzol így?!kérdeztem magamban
-Na én megyek...Márt biztos vár rám....-mondtam. Pont felet ütött az óra.
-Rendben...Jó legyél-ölelt át, majd puszilt meg
-Teis...
Megfordult a fejemben az, hogy inkább vele megyek, de.....Mégsem tettem.
Odasétáltam a toronyhoz.Váratlanul ért a dolog...Zayn, Liam és Danielle és Louis és Eleanor is ott volt....mindenkinek volt párja...
-Szija-ölelt át a derekamnál Zayn
A szemei..a mindene...Sirni kezdtem, és a nyakába borultam.
-Naaaaa.... mi a baj?-kérdezte
-Semmi....-töröltem le a könnyeimet
-Na gyere egy kicsit!-húzott félre Eleanor-Mi történt?
-A barátom...összefutottam vele...Engem a akart meglepni, virágot akart venni nekem..énmeg itt Zayn-el...-törtek ki belőlem a könnyek megint
-Jaj...szóval te szereted őt, de Zayn...-ölelt meg 
Visszamentünk a fiúkhoz
-Ő Danielle, a barátnőm, Danielle ő Cher.....-itt megakadt.Nem tudta hogy mutasson be
-Figyelj...azért szerveztem így...hogy Pont párosan legyünk...Niall és Harry most otthon xBoxoznak...én kértem meg őket...-mondta
-Ezt mind értem?-hatódtam meg
Zayn egy csókkal válaszolt.

Remélem tetszik!:)
puszi:)xoxo

1 megjegyzés: