2012. 06. 28.

6.rész

6.rész
Nem tudtam hogy mit akarok...El akartam lökni magamtól, de mindenki előtt...Meg nem nagyon zavart amit csinált...
A csók után egymás szemébe néztünk.A szeme csillogott.Átöleltem.
-Akkor indulunk?-kérdeztem
-Persze...-mondta Liam és Louis
Igazából fogalmam sem volt, hova megyünk...Beszálltunk egy taxiba.Egy sötét utcán tett ki minket.
-Zayn..hova megyünk?-kérdeztem ijedten, miközben akaratlanul hozzábújtam
-Nyugi...-puszilt meg
Olyanok voltunk, mint akik járnak...Kis séta után, egy nagy ház előtt álltunk meg.
-ömm....mit fogunk csinálni?-kérdeztem
Ekkor Zayn felvett a karjaiba, és besétált velem a házba.
-Naaa tegyél le!-mondtam.igazából nem akartam hogy letegyen.
-Várj már egy kicsit!-Zayn
Tovább sétáltunk a kertben.A többiek mögöttünk jöttek.
-Figyelj, nem tudom hogy mit akarsz de.....-itt megakadtam.A hátsó kertben egy kis tó volt.A tó közepén egy "sziget".A "szigeten" egy takaró volt leterítve, rajta piknikes kosár.Gyertyák voltak a takaró körül.
-Istenem, de szép!-mondtam
Zayn letett, megfogta a kezem,odasétáltunk a "szigetre".Gyönyörű volt.Zayn ezt mind miattam....
Leültünk.Olyan szép volt  minden...Liam és Danielle,Louis és Eleonor, Zayn és Én....
Elég sokáig ellehettünk...iszogattunk, néztük a csillagokat, beszélgettünk. Ránéztem az órára.Éjfél volt.
-Hát...nekem mennem kéne...-mondtam.Nem nagyon akartam én se menni...De muszáj volt...apám miatt is...
-Ne menj!Aludj itt kérlek!-kérdte Zayn
-De...Tudod hogy mi...-mondtam.Igazából az őrölteket leszartam, hogy nem engednének el...Csak nem akartam ennél is jobban megcsalni Jake-et...
-Tudom...De semmi nem lesz.Ha akarod külön ágyba is aludhatsz....-mondta Zayn
-Nem akarok...De muszáj...-mondtam
-Nem muszáj. Figyelj, kitől tudja meg?-kérdezte Zayn
-Igaz...-mondtam
-Akkor maradsz?-kérdezte
-Maradok.-válaszoltam
Zaynel bementünk a házba.Louis és Eleanor is jöttek, Liamék még kint maradtak.
A folyosó végén 2 szoba volt.Az egyikbe bementünk mi, a másikba Louisék.
-Elmész te fürödni először?Addig én beszélni szeretnék Eleanorral.
-Persze.-mondta Zayn
Nem Eleanorral akartam beszélni, hanem fel akartam hívni Clare-t.
Elmondtam neki, mi történt.Tökre odavolt, hogy mennyire aranyos Zayn.Aztán neki is eszébe jutott Zayn, és ő se tudott mit mondani.
-Akkor most nála alszol?-kérdezte
-Igen-mondtam
-De a szüleid?Tudod hogy milyenek?!-mondta Clare
-Rá kell jönniük, hogy nem vagyok az a jókislányuk, akit eddig hittek..-mondtam
-Hát...te tudod...Beszéltem Jakekel...és...hiányzol neki-Clare
-Jajj ne csináld már te is....-mondtam
-Mennem kell bocsi, csak lemerül a telóm.Ahogy hazaértél csöngess át.Szija-Clare
-Rendben...Szija...
Visszamentem a szobába...
Zayn, egy szál boxerben állt előttem.A teste....Csak álltam szótlanul az ajtóban.Zayn ödajött, megcsókolt és az ágyra fektetett.
-Zayn...én nem....kérlek várj egy kicsit-mondtam
Zayn megértett.
Elmentem én is tusolni.
-Tudsz adni egy pólót?Nincs pizsim, és ebbe a ruhába elég kényelmetlen lenne aludni.-Kértem Zayn-t
-Persze-és a kezembe nyomott egy pólót
Felvettem.Épp hogy takarta a fenekemet.Zayn csak bámult rám szótlanul.
-Még ebben is csinos vagy-mondta
-Köszönöm-pirultam el-De most már feküdjünk le
-Hol alszol?-kérdezte Zayn
-Hát....
-Mellettem jó lesz?
-Tökéletes
                                                                      ***
Reggel mikor felkeltem már Zayn is fentvolt. Felöltöztem és indultam is.Zayn kikísért a taxihoz.Ahogy kiléptünk körübelül 20 fotós kamerája kapott le minket.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése