2012. 06. 23.

3.rész

*Zayn szemszöge*
Itt nem bírtam ki..muszáj volt visszahúznom.Megragadtam a karját és magamhoz húztam.Átöleltem a derekát, majd megcsókoltam.Cher fájdalmasan felnyögött amikor megcsókoltam.Éreztem, hogy nem akarta hogy megtörténjen, de élvezte, mert visszacsókolt.
*Újra Cher szemszöge*
-Zayn, ezt nem lehet....Nekem van pasim..-mondtam miközben elhúzódtam tőle, de két kezével még mindig a derekamat fogta.
-Gondoltam...-mondta nagyon halkan Zayn.
Kitéptem magam a karjaiból és lefutottam a lépcsőn.Zayn csak ott állt és nézett.
Igazából foggalmam sem volt, hogy miért éppen metróval megyek...Azt se tudtam hol vagyok egyáltalán.Felhívtam Clare-t:
-Szija, felkeltettelek?-kérdeztem
-Hát mivel hajnali 2 van, igen..De mond..-mondta Clare
-Nem tudnál értem jönni...Ömm....hol is vagyok...A nagy kereszteződésnél tudod, ahol vettük az egyforma rucinkat...-próbáltam elmagyarázni több levesebb sikerrel Clare-nek hogy hol is vagyok
-Most?!Mégis mi a jó büdös francot csinálsz ott?-kérdezte Clare
-Hosszú...elmesélem majd, csak gyere ide....légysziiii-nyafogtam Clare-nek
-Jó...15 perc és érted megyek...-dünnyögte Clare
Addig mit csinálok egy aluljáróba? Kimentem az aluljáróból.Nagy meglepetésemre Zayn egy padon görnyedt.Odamentem hozzá hátulról
-Mért nem mentél haza?-kérdeztem
-Mert...Fél óra múlva fel akartalak hívni, hogy hazaértél e...és gondoltam itt maradok, mert ha mégse,és az aluljáróba vagy, akkor lemegyek érted...-mondta Zayn kicsit összevissza
-De..Tudod hogy nekünk nem...Nekem van barátom, szeretem őt..-mondtam
-Értem...de ...ne mond hogy nem vonzódsz hozzám...-mondta Zayn
Francba már...tök igaza volt...Imádom Jake-et..Ott volt mellettem mindig...Nem érdemli ezt.
Zayn észrevette, hogy csak bambulok
-Na?-kérdezte
-Nem....Ne csináld ezt!-sírásban törtem ki
-Jézus ne sírj, na...-ölelt át a padon
-Rossz ember vagyok...ő szeret engem, én meg megcsaltam..-szipogtam
-Ne mondj ilyet...-vigasztalt Zayn
Láttam, hogy valaki ott áll szembe a sarkon.Clare volt az.
-Most mennem kell...majd találkozunk...szija-köszöntem el
Átfutottam a zebrán és Clare nyakába ugrottam és csak sírtam..
-Mesélj el mindent Drága..-mondta Clare
Elmeséltem neki mindent.
-Figyelj...Vonzódsz Zaynhez?-Clare
-nagyon is..-mondtam
-Jobban mint Jakehez?-kérdezte Clare
-Az más...Legszivesebben...Ugyanúgy maradna minden, csak közbe találkozgatnék Zaynel, hogy  megismerjem...De akkor meg folyamatosan megcsalnám Jake-et..

Remélem tetszik:)
puszi:*

1 megjegyzés: