2012. 06. 30.

9.rész

9.rész
Kiszálltam a kádból, felvettem a pizsim és bementem a szobámba.Eszembe jutott, hogy még nagyon régen vettem egy doboz cigit, és elrejtettem a szekrényemben, hogyha majd kell, előveszem.Hát most szükségem is volt rá.Felhívtam Clare-t, hátha el tudta jönni sétálni.
-Szija, bocsi, de a hugomra kell vigyáznom, de ha gondolod át jöhetsz, ő már úgy is alszik-mondta
-Már alszik?Akkor ha nem gond átmegyek....-azért kérdeztem meg hogy alszik e, mert akkor nyugodtan tudtam volna cigizni...
-Igen, szóval nyugodtan jöhetsz, apu éjszakás....
-Oké, pár perc és ott leszek
Felvettem egy pulcsit, és pizsamába mentem át Clare-hez, mivel nem lakott messze, 2 házzal lakott arrébb.A nappalin úgy mentem át mint egy szellem:Mindenki rám figyelt,de senki se mert hozzám szólni.
Clarenél miután meggyőződtem, nincs otthon senki, kimentünk az erkélyre, hogy elszívhassam végre azt a cigit...
-Mi a francot csinálsz?-kérdezte Clare, igen hangosan
-Muszáj...
-Nem, nem muszáj!Meg akarsz halni?!
-Ennyitől még nem lesz bajom....És ne tegyél úgy mintha mind a ketten valami ma született bárányok lennénk....-Ezt arra mondtam,hogy régen a suli takarítójától csórtunk cigit...De sose szoktunk rá rendszeresen.Clare is csak akkor cigizett, ha nagyon kivolt.
-Na mesélj....-Clare
-Mindent tudsz....Jake megint felhívott,hogy megjelent egy kép ahol Zayn a derekamat fogja...Azt mondtam, azért volt mert ki voltam anyámék miatt...Közbe őket szarom le a legjobban...
-És ezt meddig akarod csinálni?Csalod Jake-et, szegény Zayn-nek rontod a hírnevét...
-Ha én nem érek meg neki pár fotót, akkor kapja be-mondtam -....de ez  nem így van...mondta, hogy megérte...
Clare már kicsit unhatta hogy mindig erről beszélek....
-Mi lenne ha holnapra megbeszélnék vele egy talit?-kérdeztem
-Hát jó ötlet...hova mennétek?
-Sétálni....Vagy meg ebédelhetnénk együtt....
-Jó ötlet...-Clare már majdnem elaludt.Bementem felhívni Zayn-t
-Felhívtam Zaynt, de nem vette fel.SMS-t küldtem neki...Ha nem ír vissza.....-mondtam
-Tuti visszaír, te is tudod....
-Jólvan na....
-Nincs kedved itt aludni?Tök késő van, apa se jön csak délre...
-De,mért is ne....
                                                                                 ***
Reggel arra ébredtem hogy csörgött a telóm.Zayn hívott.
-Szija, küldtem vagy 20 sms-t de egyikre se válaszoltál...-Zayn
-Most keltem fel...-mondtam álmosan
-Én keltettelek fel?-kérdezte-Bocsi
-Nem baj, sőt jó, úgy is késő van már...
-Akkor ma találkozunk....
-Ebédelhetnénk együtt-ajánlottam fel
-Rendben...akkor 1 óra múlva a parton?
-Ööö nincs az túl korán?-ránéztem az órára, dél volt-Jézus, ennyire elaludtam?!
Zayn nevetett
-Akkor 1kor a parton?
-okés, szija...
*csevegés vége*
-ÚRISTEN EGY ÓRÁM VAN ÉS NÉZZ RÁM!!!!-sikítottam Clare-nek
-nyugi, lefürdesz, felöltözöl és mész.-mondta Clare
-De elmentek otthonról!!!-mondtam megint óriási hangerővel
-látom....-gúnyolódott Clare
-De nem úgy...nincs senki otthon, nekem meg nincs kulcsom-mondtam
-Majd kapsz tőlem ruhát
-De te valamivel nálam is kisebb vagy...jézus....
-Nem baj,Zayn tuti örülni fog-kacsintott
-haha.....
-Na menj el fürödni, én addig kikészítem hogy mibe menj-mondta Clare
Tudtam, hogy valami kihívó ruhát fog rám adni...de azért beleegyeztem.Visszamentem egy szál törölközőbe, és kellemeset csalódtam. egy sima farmer, egy szép magassarkú és egy topp volt.
-Ez tök jó, nem is ribis-mondtam
Felvettem, de rájöttem, hogy ezt nem kéne..A nadrág ..nem volt kicsi, de olyan...olyan furán néztem ki benne...a topp, mivel pánt nélküli, tuti le fog csúszni, a cipőre meg nem tudtam rosszat mondani, mert egy csodaszép platformos-virágmintás magassarkú volt.
-Ezt én nem veszem fel!-jelentettem ki. -amilyen balszerencsés vagyok, tuti hasra esek, leesik a topp!
-Dehogynem!tök jól nézel ki benne!-Calre
-Na ja...
-És tessék egy kis táska-nyújtott át egy táskát Clare,amibe jó ha elfér a telóm.
Megcsináltam a sminkem,ami nem volt nagy cucc:szempillasprirál és tus.Beleraktam a táskába a telóm és a cigit.Majd Clarehez fordultam
-Nem tudod kölcsönadni a bankkártyádat?-kérdeztem
-Miért?Zayn úgy is fizet
-De a taxi...Meg ha rosszul sül el...
-Tessék....
-Köszönöm-öleltem át
Gyorsan beültem egy taxiba.Ránéztem az órára, 1 lesz 3 perc múlva.Pontos leszek legalább....A taxiban átnéztem az sms-eket, amiket Zayn küldött reggel.Mindegyik olyan, hogy miért nem írsz?nem szeretsz? stb...
Kiszálltam a Taxiból.Zayn már ott várt.Ahogy meglátott, elállt a lélegzete.

1 megjegyzés: