2012. 07. 02.

10.rész

Sziasztok:)
köszönöm a nézettséget:)
komikat is írhattok ám:DD
Na de itt az új rész ami már a 10.-ik:D


10.rész
Zayn végig stírölt.Le se vette rólam a szemét.Ezt majd meg kell köszönnöm Calre-nek.
-Szija-köszöntött egy puszival-De csinos vagy!-nézett  végig rajtam
-köszönöm-pirultam el
-Mi lenne ha..felmennénk hozzánk...-mondta Zayn.Zavarban volt,ami meglepett-De csak a fotósok miatt-tette hozzá
-Rendben.-egyeztem bele
Mikor már kimondta azt hogy "Mi lenne ha.." már tudtam hogy ebből se ebéd lesz...
                                                                            ***
-Nyugodtan vedd le a cipőd, ha úgy kényelmes-mondta Zayn és fájdalmasan nézett a magassarkúmra
-De úgy meg olyan törpilla vagyok...-duzzogtam
-Jajjj ne butáskodj már!Érezd otthon magad!Dobd le a táskádat is nyugodtan!-Zayn
Levettem a cipőm, és ledobtam a táskát.Azonnal kipotyogott belőle minden, a cigivel együtt.
-Te....cigizel?-kérdezte Zayn
-Nem..vagyis...néha de nem rendszeresen..de nem akartam hogy megtudd-Magyarázkodtam össze-vissza
-Nyugi...én is .....csak én rendszeresen...-nézte a földet Zayn
-Komolyan?-néztem rá.
-Mindenki odavan, hogy mennyire jó lehet egy bandának a tagjaként...Nagyon..Nem törődhetünk a rajongókkal, mert akkor már le leszünk cseszve...nincs magánélet..2 évig össze voltam zárva a fiúkkal egy nyomorék buszba...birom őket, de ami sok az sok...-Zayn
-Megértem..mármint nem értem meg, mert értem nem rajong senki, de gondolom hogy milyen rossz lehet..
-Olyan aranyos vagy-puszilt meg, majd átölelt.
pár percig így maradtunk...
-Akkor...mi a program?-kérdeztem alig érthetően, mivel a fejem Zayn nyakába volt fúrva
-Hát...Rendeljünk kínai kaját..karaoke?Film?-kérdezte Zayn
-Tökéletes-mosolyogtam
Rendelt kaját, majd a zongorához ültünk megint.Titokban megtanultam 2 dalukat: I want és One thing. Zayn mikor meghallotta, mögém jött, átölelt, megcsókolt.
-Énekelni kéne, nem rosszfiú?-Z kérdeztem gonosz mosollyal.
Zayn, mikor kimondtam azt, hogy rosszfiú, felnyögött.
Felkapott az ölébe, majd a kanapéra tett.Még mindig csókolóztunk.Felém került, de csöngettek.magamban:Isten áldjon kajafutár!
-ajj, pont a legrosszabbkor....-Zayn
Kinyitotta az ajtót,elvette a kaját majd felém fordult:
-Felmegyek, előkészítek mindent, pillanat-mondta Zayn
Én már rögtön rosszra gondoltam, mert régen rossz, ha Zayn előkészíti a dolgokat...
Tűkön ültem...Végre Zayn szólt hogy mehetek.Felmentem az emeletre, egy szoba ajtaja volt nyitva, gondoltam ott van.A szobában teljes sötétség volt. Bementem, erre megszólalt egy hang:kezdődjön a játék. A szívbaj jött rám, de pár másodperc után, mikor már éreztem Zayn karjait....
-Horrort akarsz nézni?-kérdeztem nevetve
-Miért ne?
-Amugy...régi álmom az, hogy fiúval nézzek horrort, mert hozzá tudok bújni-mondtam
Zayn megcsókolt.
-Akkor itt az alkalom-mondta
Leültünk az ágyra, vagy ágyára.Nem láttam szinte semmit, de a szeme csillogását mégis ki tudtam venni a sötétben.
Annyira nem volt jó a film, de ettől még én teljesen Zaynhez bújtam.
Kb 2 óra múlva, csörgött a telóm.Jake hívott.
-Zayn, halkítsd lejjeb a TV-t gyorsan!-kiabáltam
*telefonon*
-Szjia...
-Szija hol vagy?hiányzol...találkozni kéne...-Jake
-Te is nekem...okés.....Mikor?
-Most ráérsz?-kérdezte Jake
-Most jelen pillanatban nem...De 8kor a szokásos helyen?-kérdeztem
-Rendben, szija-Jake
*csevegés vége*
-A barátod volt az...ugye?-kérdezte Zayn 
-Ne csináld már...tudod hogy....-itt elakadtam...
-Tudom hogy?!
-Téged szeretlek...
-Akkor miért nem dobod?!
-Adj egy kis időt, kérlek...
-De meddig akarod csalni?
-Zayn, ez az én dolgom.Az érdekeljen hogy veled vagyok.-mondtam
Visszaültem mellé, de nem volt olyan,mint a beszélgetés előtt....Zayn nem akart hozzám bújni se..
Vége volt a filmnek...még csak 6 óra volt...
-Megyek.....-mondtam
-Ne menj!Sajnálom...csak az olyan rossz...Mert most..én felvállalnám a kapcsolatunkat...
-Tudom..de hidd el hogy nekem a legrosszabb...
-Nem akarom hogy most menj el... mit csináljunk?-kérdezte Zayn
-Sétálhatnánk...tudok egy kihalt utat...-mondtam
-Rendben...
Csak sétáltunk...fogtuk egymás kezét és csak mentünk.Gondolkoztam, hogy meg merjem e kérdezni a cigit....
-Nem kérsz?-mutattam a dobozra
-Neked se kéne...
-Sok jó dolog van az életben, amit nem kéne...
Zayn is elvett egy szálat,  én is és ez addig folytatódott ameddig el nem fogyott az egész.Eszembe jutott, hogy meg kéne nézni az időt...19:35 volt...
-Tényleg mennem kell...
-Elvigyelek valameddig?-kérdezte Zayn
-Azt megköszönném..
Eszembe jutott, hogy tiszta cigi/pasi szagom van.Így nem mehetek Jake-hez
-Zayn el tudnál vinni a barátnőmhöz?Nincs kulcsom, csak este vagy holnap reggel jönnek haza a többiek, és pasi szagom van...-mondtam- ami imádok, csak Jake...Clare-nél majd beállok a ventillátor elé meg telefújom magam parfümmel...
-Persze.-nevetett Zayn
                                                                           ***
Meglepetésemre, pont akkor mentek el anyáék, mamám maradt otthon csak.Megvártuk, míg elmennek, majd bementünk hozzánk.Mamám észre se vett minket, de jobb is így. Gyorsan átvettem a ruhámat egy  tornacipő-rövidnaci-topp-ra.Megfürödni nem volt időm, szóval a hajam még mindig "büdös" volt.
-Hát azért hozzám sokkal szexibben jöttél-jegyezte meg Zayn
Telefújtam magam parfümmel, és lerohantunk a kocsihoz. Utoljára megcsókoltam Zayn-t, majd 2 utcára  a dombtól kiszálltam a kocsiból.
Jake már várt.
-Szija.De gyönyörű vagy-mondta- Az illatod..meghalok....olyan jó tudni, hogy miattam van ilyen finom illatod...-mondta Jake, miközben a szemembe nézett..látszott rajta az őszinteség, a szeretet...

1 megjegyzés: