2012. 07. 16.

15.rész

Sziasztok!
Ma van Eleanor szülinapja!♥De gondolom tudjátok:)

15.rész
Megérkeztünk Eleanorékhoz.Egy szál köntösbe nyitottak ajtót.
-Sziasztok!Hát ti így..?!-néztem rájuk
-Bocsi, csak nem tudtuk hogy mit vegyünk fel...-mondta Danielle
-Öltözzetek össze mint mi!-Mondta Clare.
-Jajj tényleg még be se mutattalak titeket egymásnak...Clare, Eleanor és Danielle. Lányok,ő Clare-mutattam be őket egymásnak
-Szija-köszöntek a lányok
Daniellenek sikerült félbeszakítani Clare-t hosszas "jajj de szépek vagytok...""milyen a fiúkkal élni stb." kérdései után:
-Gyertek be...A fiúk nincsenek itt.Zayn-nél gyűltek össze kockulni....-forgatta a szemeit Danielle
-Akkor mi gyorsan átöltözünk, addig érezzétek otthon magatokat...-mondta Eleanor
Miután a lányok már hallótávolságon kívül voltak, Clare azonnal rámzúdította beszédáradatát:
-Tök aranyosak, nem?-kérdezte
-De.
-Jajj ne csináld már...a helyembe te is odalennél!
-Lehet...
-Neked melyik csaj szimpibb?-kérdezte Clare
Szerencsére nem kellett válaszolnom, mert Eleanor jött ki a szobából, egy farmernaci-topp-magassarkú trióban.Danielle követte, ugyanabban a szerelésben.
-Jók leszünk így?-kérdezték
-Tökéletesek.-Vágta rá Clare
                                                                                 ***
A taxiban megbeszéltük hova megyünk.Azt a helyet választottuk, ahol még régebben voltunk a többiekkel.2 órája lehettünk ott.Clare és Danielle tök részegek voltak.Nekem nem volt kedvem sokat inni, pedig felejteni akartam.Csak féltem, nehogy megint történjen valami.Na meg valakinek össze is kellet szednie a népet...Eleanorral beszélgettem, Danielle és Clare táncoltak.
-Nem akarok hazamenni....De unalmas már itt, nem?-kérdeztem
-De...Átmehetnénk a fiúkhoz, nem?-kérdezte El
-És a lányok?Ilyen állapotban...-kérdeztem
-Itatunk velünk vizet...
Kiráncigáltuk a lányokat a tömegből, majd a kijárat felé vettük az irányt.Kint hideg volt, de legalább előbb kijózanodtak...Mikor már a negyvenedik kört írtuk az utcán, és a huszadik palack vizet itták a lányok reménytelenül Eleanorra néztem:
-Attól tartok így kell odavinnünk őket...-mondtam
-Hát...Figyelj, nagy gond nem lehet.Danielle beborul az ágyba, Clare meg nem fest olyan rosszul...
Felcsöngettünk a fiúkhoz.Harry nyitott ajtót:
-Ti mit kerestek itt?-kérdezte Harry, elég bunkón.Csak meredt rám.
Eleonorral szó nélkül berontottunk a házba
.A többiek örültek nekünk.Clare Niall-t kezdte el stírölni. 
-Szija Édes!-csókolt meg Zayn.Kezét a derekam körül fonta.
-Milyen volt a napod?-kérdeztem miközben leültünk egy kanapéra
-Eltelt...Neked?
-Hát...találkoztam Jake-el....Észrevette, hogy furcsa vagyok...
-Miért nem mondod el neki az igazat?
-Nem tudod milyen nehéz...
-Még mindig szereted....
-Mint barát...csak mint barát....
-Na ja....
-Danielle és Clare tök részegre itták magukat...-váltottam témát.
Zayn egy olyan 'nagyon nemérdekel' ühümmel válaszolt. Apropó,Clare.Hol van?
-Nem láttátok Clare-t?-kérdeztem a fiúktól
El és Louis Tv-z-tek,Danielle már majdnem aludt Liam karjaiban,Harry a konyhából jött kifelé.
-Niall-el ment fel....-mondta sejtelmesen Louis
-Óhh, értem....akkor el is felejthetem hogy hazaviszem....-válaszoltam
Írtam egy Sms-t az apjának, hogy velem van, ne aggódjon.Visszaültem Zayn mellé, a vállára hajtottam a fejem.
-Aludjunk..!-néztem rá kiskutya szemekkel.Ki voltam merülve, fájt a lábam is.
Zayn felvitt a karjaiban a szobájába, majd elment tusolni.
 kivettem a szekrényéből a 'Sexy and I know it'-os pólóját és magamra kaptam pizsamának.
Zayn kijött a fürdőből, megállt előttem, nézett egy kicsit, majd megszólalt:
-Be kell vallanom valamit....-kezdte szomorúan-Te szexibb vagy ebbe a pólóba mint én....-a mondat végén beharapta ajkait.Én is így tettem, mire Zayn felkapott és finoman az ágyra fektetett.


Remélem tetszik:)
puszi:)xoxo

1 megjegyzés: