2012. 07. 21.

18.rész

Sziasztok:)
Túlléptük az 1000 látogatót*-*♥köszönöm nektek♥:)


18.rész
Reggel Jake karjaiban ébredtem.Ő már ébren volt.
-Jó reggelt.-csókoltam meg-Hány óra?-kérdeztem
-Még csak 9 lesz.3-kor megy egy gép....Jó lesz?Biztos, hogy velem akarsz jönni?-kérdezte Jake
-Veled akarok lenni örökké.-bújtam hozzá.
Pár percig az ágyban maradtunk, majd gyors reggeli után segítettem összepakolni Jake-nek.Ő is csak a legfontosabbakat vitte, hátha nem sül el jól a dolog....Bekapcsoltam a telefonomat, hogy küldjek egy sms-t Clare-nek.Zayn-től 24 nem fogadott hívásom volt, és 5 sms-em....De nem érdekelt...El és Danielle is keresett.Nem akartam őket visszahívni, mert akkor Zayn is tudna mindenről.Mire bepakoltunk már 11 volt.Jake felhívta a főnőkét, hogy este érkezünk.
-Mit mondott?-kérdeztem kíváncsian
-Kiküld elénk egy sofőrt, aki elvisz a házunkhoz.-csókolt meg
-És mire mondtad azt, hogy tengerparti?-kérdeztem.Nem hallottam, csak annyit, hogy "tengerparti jó lesz."
-Megkérdezte, hogy hol legyen a házunk.A belvárosban, vagy  a tengerparton.El se hiszem...Saját házunk lesz....-Jake szemeiben öröm csillogott.Énis örültem, hiszen azzal a fiúval vagyok aki szívből szeret.
Utána nekem is telefonálnom kellet.Anyáék utaltak egy "kis" pénzt a számlámra, és mivel a régi kocsimat nem vihetem el, vettek nekem egy újat kint amerikában.Én se hittem el...nemsokára 18 leszek, Jake 19 múlt, majdnem 20...Lesz saját házunk..Jake dolgozni fog...De én mit fogok csinálni?!Tanulni gondolom neten, de azon belül?....Majd csak szerzek valahogy barátokat..Máris hiányzott Clare....
                                                                            ***
" A Los Angeles-i gép 15 perc múlva indul..."
Jake-el a várakozóban ültünk.Innen már nincs vissza út, gondoltam magamban.
A gépen beszélgettünk, a jövőnket tervezgettük.
-Te hány gyereket szeretnél?-nevetett Jake
-Nem tudom.-nevettem- 2?
-Csak?
-Ne legyél telhetetlen!-csókoltam meg
-Pontosan egy hónap múlva 18 leszel Baby!
-Tényleg!Nem kéne otthon megünnepelni?-kérdeztem félénken.Mégis csak egyszer 18 az ember...
-Érted bármit.-csókolt meg Jake.
Ugyan fájt, amit Zayn tett, de boldog voltam.
                                                                           ***
-Cher...Drágám fel kéne kelni...Hahó...-ébresztgetett Jake
-De én szeretek aludni..-dünnyögtem álmosan.Kb azt sem tudtam, hogy hol vagyunk.Aztán amikor megszólalt a bemondó, hogy "kérem csatolják be az öveiket, hamarosan landolunk Los Angeles.ben" rögtön beugrott...
Kinéztem az ablakon.Végeláthatatlan felhők....
Jake karja egész végig a vállam fölött volt.Szegénynek már eléggé el lehetett zsibbadva....
Elkezdtünk "zuhanni".Olyan hülye érzés, mintha kiesne az ember a hintából.Nem sokkal ezután bemasíroztunk a terminálhoz majd felvettük a csomagjainkat.A reptér előtt egy magas vékony öltönyös pasi odajött hozzánk:
-Jó estét.Ön Mr. Jake Leninn?- tisztára olyan volt a pasi, mint a filmekben.Magázódós, középkorú és kicsit morcos.
-Igen.
-Akkor fáradjanak velem és elviszem önöket a lakosztályukhoz, ahol Mr.Chen már várja önöket.-mondta a sofőr.

Remélem tetszik:)
Puszi:)xoxo

1 megjegyzés: