2012. 07. 11.

Téves riasztás és 13.rész

Mégse vagyok eltiltva!:D
kevesebbet tudok majd írni, de tudoook!:D
Szóval mégis folytatódik a blog^^:D
bocsi, csak közbe kibékültünk stb...:D


13.rész
-Zayn!Nem csinált velem semmit!-kiabáltam
-Dehogynem!Elrabolt a köcsög!-üvöltötte Zayn
-Gyere, nyugodj meg....
-Hogy nyugodjak meg?
-Ssss....gyere-simogattam meg
Beültünk a kocsiba és visszamentünk a tóhoz Danielle-ért és Eleanor-ért .Az úton meg se szólaltunk.Nem akartam felhozni a témát...
                                                                  ***
-Jól vagy?-kérdezték a lányok mikor megérkeztünk a tóhoz
-Persze, semmi bajom...De Harry-mondtam
-Zayn gondolom elintézte....-Mondta Danielle
-Eléggé...csak miattatok jöttünk vissza.-válaszoltam
-Akkor a többiek bevitték őt a kórházba?Vagy annyira nem súlyos?-Kérdezte Elaeanor
-Remélem nem...mondjuk én nem láttam Harryt, de csak nem....-reménykedtem
Hazafelé megint csend volt...Hazavittük a csajokat, majd megkértem Zaynt had ugorjak fel egy pillanatra Harryhez.
-Neked is fel kéne jönnöd, nem?Ne kérj bocsánatot, mert ő volt paraszt, de legalább gyere fel.
-Nem.Várlak.Puszi-zárta le a beszélgetést
                                                                    ***
-Szia-köszöntem Niallnek.Ő volt ott Harryvel.
-Szia.Hogy van Harry?-érdeklődtem
-Jól...De én lemegyek a boltba...Addig kettesbe tudtok maradni...-ajánlotta fel Niall
-Niall..ömm...nagy kérés lenne ha itt maradnál?Mármint a házban..Félek Harrytől..
-Persze, de nyugi, annyira összeverte Zayn, amit megérdemelt mellékesen, hogy meg se bír moccanni..
Bementem Harryhez."szegény" ott feküdt az ágyon.
-Csak azért jöttem, hogy beszéljek veled.-tisztáztam a dolgot
-Nem is érdekellek?-vette elő bunkó stílusát Harry
-Őszintén?ezek után nagyon nem...
-Kösz...én mi lenne ha mindenki megtudná hogy a pasid kurvákkal csal...óóó boccs, ő nem is a pasid....na?
-Nem lehetsz ilyen szemét...
-Dehogynem!Vannak szemtanúk is...
-Daniel és Eleanor mellém áll, tagadnak mindent.Akkor Liam és Louis is.Zayn úgyszintén.Csak te meg Niall maradtál...-néztem rá olyan "muhaha győztem" fejjel
-Vagy nem...
-Na jó, itt a vége a beszélgetésnek.Szija
borzasztó dühös voltam.Lerohantam a lépcsőn, és mielőtt elhagytam volna a házat felhívtam El-t.
-Szija.A többiek is melletted vannak?-kérdeztem
-Persze.Itt van Louis,Danielle és Liam is.Miért?-Kérdezte Eleanor
-Hangosíts ki.Vészhelyzet van.Harry kitalálta, hogy kitálal mindent.
-Mi?-kérdezték értetlenül
-Mindjárt nálatok leszünk, úgy jó?-kérdeztem
-Persze.
-Akkor sziasztok.
-Szija-köszöntek el.
Közben Niall odajött mellém:
-Mi a gond?-kérdezte Niall
-Ki mellett állsz?Mellettem vagy Harry mellet?-kérdeztem
-Miben?Harry a legjobb barátom...
-Hazudott Zaynről....
-Tudom...nekem beismerte, hogy csak azért csinálta, hogy majd hozzá fogsz menni sírni, és összejöttök....Zayn otthon volt végig, senki se volt nála csaj...Mi mentünk át néha, de akkor is csak videójátékoztunk.-mondta Niall
-A szemét!Figyelj, gyere velünk most.Útközben elmesélem hogy mi is van.
-Hagyjam egyedül Harryt?-kérdezte Niall
-Nem fog belehalni..sajnáltatja magát
-Menjünk.
A kocsiban megmondtam Zaynnek, hogy mit mondott Harry.Alig tudtuk rábeszélni, hogy ne menjen vissza megfojtani.
-És még neki áll feljebb..-háborodott fel Zayn, jogosan.
Tisztáztuk a dolgokat, elmondtam hogy mit tervezek:
-Megbeszéljük a többiekkel, hogy mindent tagadnak, nem volt semmi "elrablás", végig ott voltunk a tóparton.
-Jó...-egyeztek bele a fiúk.
Megérkeztünk a többiekhez.Nekik is előadtam a dolgokat, csak részletesebben.
-Csak egy bökkenő van-szólaltam meg a végén-nekem van barátom...vagyis..ez hosszú.De szakítani fogok vele.Viszont, szakítás után, meg ha összejövök Zaynel akkor nem lesz gáz hogy előtte meg....a pletykák...
-Nyugi, majd megszokod hogy összevissza mondanak rólad dolgokat...
Csörgött Liam telefonja.Csak annyit hallottunk hogy:"jó, nem én tehetek róla...Harryt kérdezd, ő kavar...nemérdekel vele beszéld meg ne engem csessz le"
-Ki volt az?.kérdeztem
-A menedzserünk...Harry máris kikürtölte a hírt...-mondta Liam
-Akkor csináljuk azt mi is!-Ugrott fel Eleanor
-És mégis hogy?-kérdeztem
-Felkeressük az első ujságírót vagy lesifótóst és bevallunk neki mindent.-Mondta Liam
Így lett.Minden újság, a hírek, a net ezen fog csámcsogni, de legalább nem az lesz, hogy Zayn barátnője vagyok...
                                                                                  ***
Otthon azonnal bekapcsoltam a laptopom és megnéztem a cikkeket."Zayn Maliknak nem elég újdonsült barátnője...""A bandatagok kiállnak az ifjú pár,Zayn Malik és Cher Nelson mellet.."
Mit fog szólni Jake?csak meg tudom vele beszélni....
Hirtelen csörgött a mobilom.Clare hívott:
-Mi a jó büdös francot csináltál?-üvöltötte le a fejem
-Gyere át és mesélek...


Remélem tetszik:)
Ja és nem utolsó sorban, köszönöm a nézettséget:)
puszi:)xoxo



3 megjegyzés: