2012. 07. 17.

17.rész

17.rész

Otthon nem volt semmi különös.Anya annyit mondott,hogy ha akarok már most is mehetek.Nem akartam addig, ameddig nem szakítok Jake-el.
Átmentem Clare-hez, közölni a hírt:
-Szija, jobban vagy?-kérdeztem Clare-t, amikor ajtót nyitott
-Szija.Persze.Mesélnem kell.-Mondta izgatottan
-Nekem is.De mond te először.
-Este...Zayn mondta hogy kerestél....És én Niall-el voltam....
-Jézus, ugye nem feküdtél le vele?!
-Nem, dehogy!De olyan aranyos...Nem használt ki, pedig megtehette volna..-áradozott
-Örülök nektek.Niall tényleg aranyos srác.
-Na mond a te híredet.
-Anyáék elköltöznek.
-Tessék?Te nem mész velük.Nem engedem meg!-tiltakozott
-Nem is megyek.Monica-nál maradok.
-Ez komoly?Ő tök jófej!
-Tudom.2 hét múlva költöznek,Dublinba.Addig nem akarok szakítani Jake-el...De nem is akarom, hogy megtudja hogy ők költöznek...
-Szerintem most kéne vele szakítanod....
-Tudom...Este megyek Zayn-hez....Előtte fussak vele össze?
-Szerintem igen...
-De...én szeretem, mint barát...ez olyan nehéz.-sóhajtottam
                                                                         ***
zene:http://www.youtube.com/watch?v=uelHwf8o7_U
Hazamentem, váltottam pár szót mindenkivel, majd összepakoltam a szobámba azokat a dolgokat amikre nincs nagy szükségem.A kis kacatokat a polcról, levettem  a képeket a falról, a kevésbé fontos ruháimat egy bőröndbe csomagoltam.Rávettem magam, hogy elmondjam a dolgokat Jake-nek .Megbeszéltem vele, hogy 6kor találkozunk:
-Szija.El kell mondanom egy pár fontos dolgot.-
-Gond van?-kérdezte aggódva Jake
-6-kor ráérsz?-nem válaszoltam, de nem is akartam.
-Persze.Puszi.
-Szija
*csevegés vége*
Utána felhívtam Zayn-t, hogy fél 7-kor jó e neki.Nem volt sok kedvem elmenni itthonról.Legszivesebben beültem volna a tv-elé, egy nagy doboz vanillia-fagyival.De megigértem.
-Szija.Ha fél 7kor ott leszek jó?
-Ömm, kivel beszélek?-kérdezte egy ismeretlen női hang.
-Cher vagyok...
-Én meg Zayn barátnője.Nem tudom, hogy ki vagy, és mit akarsz, de jó lenne ha nem zaklatnál minket.
Abban a pillanatban letettem.Annyit se tudtam benyögni, hogy bocs, téves.Az ágyamra feküdtem és csak bőgtem.Zayn-nek van barátnője...Hogy tudta titokba tartani?Végig hazudott nekem, nem is szeretett...Kivettem a szekrényből az összes ruhámat és egy bőröndbe dobáltam.Az íróasztalomról mindent egy dobozba söpörtem.Ráírtam hogy :Vigyétek el Monica-hoz. Mellé raktam a másik bőröndöt, amibe a nem fontos ruhák voltak.Közben a könnyeimet törölgettem.Küldtem egy Sms-t Eleanornak és Clare-nek azzal a szöveggel hogy "Zayn végig megcsalt.Majd beszélünk.Puszi."Megfogtam a fontos bőröndöt és lecipeltem a lépcsőn.Elbúcsúztam a nagymamámtól, anyáéknak meg csak annyit mondtam hogy "Elmegyek Jake-el Amerikába.Sziasztok."
Átcsöngettem Clare-hez:
-Szija-mondtam szipogva
-Mi történ?Nem mehetsz el!
-Felhívtam Zayn-t, és a barátnője vette fel.
-Mi?Az nem lehet!
-De...
-Attól még nem kell elmenned!
-Jake-el maradok..vagyis nem szakítok vele.Szóval muszáj.-Mondtam sírva
Clare is sírva fakadt.Megöleltük egymást, majd elbúcsúztunk:
-Úgy fogsz hiányozni!-mondta Clare
-Te is nekem...Nem tudom mikor megyünk...Kijössz a reptérre?
-Persze.Minden nap beszélni fogunk.Ígérem.
Elbúcsúztunk, majd beszálltam a taxiba.Akkor láttam, hogy El sokszor keresett.Nem volt se kedvem, se erőm beszélni vele, bármennyire is szeretem.
                                                                  ***
Mikor kiszálltam a taxiból Jake nagyot csodálkozott a bőröndön:
-Szija.Ez meg...?-kérdezte
-Veled megyek Amerikába.-Csókoltam meg.Nagyon más volt mint Zayn.A kezei a derekamon voltak, szorosan magához húzott.
-Hogy-hogy?
-Majd elmesélem.Mikor tudunk a leghamarabb indulni?-kérdeztem
-Hát...Ha nagyon akarod a holnap is mehetünk.
-Úgy szeretlek!-Borultam a nyakába
-Én is..-simogatta meg a hátamat-De most már igazán elmondhatnád, hogy mi is van.
-Majd nálatok elmondom, jó?
-Persze.
Csörgött a telefonom.Zayn hívott.Kinyomtam, majd kikapcsoltam a telefonom.Gondolom, ő nem is tud erről.Majd írok egy sms-t neki, Amerikából, hogy sok boldogságot a barátnőddel...
-Ki volt az?-kérdezte Jake
-Csak Clare.
-Nyugodtan felveheted.Vagy összevesztetek?
-Nem.Csak most veled akarok lenni.-csókoltam meg
Leültünk a szokásos padunkra.Összebújva néztük a várost.
-Nem fázol?Itt a pulcsim-Adta oda a pulcsiját Jake.Az illata, most sokkal finomabb volt.De lehet, hogy csak a Zayn miatti fájdalmam és gyűlöletem miatt...
Zayn-nél már csak azt utáltam jobban, hogy minden rá emlékeztetett...

Remélem tetszik:)
Gondolom észrevettétek a változást a blogon(kinézet).Gondoltam, ha Cher élete is megváltozik, akkor már a blog is:DRemélem jó lett :)
puszi:)xoxo

1 megjegyzés: