2012. 07. 15.

14.rész

Sziasztok:)
bocsi a várakoztatásért :/:)
Remélem azért tetszik ;)


14.rész
Clare-el egész éjszaka beszélgettünk.
-Hogy lehetett ilyen Harry?Nem nézném ki belőle...-mondta Clare
-Én se...de mégis...Ugye szerinted se csalt meg Zayn?-kérdeztem félénken
-Dehogy!szeret téged!-nyugtatott meg
Rá 3 perce jött egy sms-em.Zayntől.Csak annyi volt benne hogy:"Kitartás.Szeretlek♥."
-Nézd milyen aranyos!-mutattam meg az sms-t Clarenek
-Mondom én hogy szeret!Nekem sose lesz ilyen édes pasim...
-Jajj ne sopánkodj!Mi lenne, ha holnap elmennénk bulizni?Bemutatom neked Eleanort és Danielle-t. Jó?
-Komolyan?-Nézett rám vágyakozó szemekkel
-Persze!
-Imádlak!-ölelt át
                                                                               ***
Reggel arra ébredtem, hogy csörgött a telefonom.Jake hívott.
-Szija-köszöntem
-Szija.Láttad a pletykákat?-kérdezte megértően
-Láttam...nem tudok rá mit mondani...Egész végig beszélgettünk a többiekkel, Harry is ott volt velünk..most meg ilyeneket mond..
-Tudunk találkozni?-kérdezte Jake
-Persze.Mikor?
-Mondjuk 1 óra múlva a szokásos helyen?
-Jó.Puszi
*csevegés vége*
-Na?-kíváncsiskodott Clare
-Találkozok vele egy óra múlva...Reggelizzünk, hazadoblak és megyek is...Felhívom El-t, hogy jó e nekik a 8, este.
-Oké, addig elmegyek tusolni...
Felhívtam a csajokat, akik tökre örültek hogy megismerhetik Clare-t.
Gyorsan megreggeliztünk, majd el is indultam Jake-hez.
Egy melegítőnadrág szerüség és egy topp volt rajtam, tornacipővel.Nem volt kedvem kiöltözni, esett is az eső...
Egész úton gondolkodtam a nagy semmin...vagyis, hogy most hogy is alakulnak majd a dolgok..
                                                                     ***
-Szija!-csókolt meg Jake
-Hiányoztál..-mondtam.Igaz volt.Tényleg hiányzott....mint barát.
-Mért vagy olyan szomorú?-kérdezte
-Nem tudom...Nincs mostanába semmihez se kedvem, az idő is rossz....-Miközben beszéltem, a földet néztem, nehogy észrevegye, hogy hazudok.
Jake átölelt, majd megcsókolt.Elhúzódtam tőle, majd leültünk egy padra.
-Mesélj, mi ujság veled.-Kezdtem a beszélgetést
-Semmi különös.Dolgozgatok apám boltjába...-válaszolta Jake
-Ömm....az jó.-mondtam
úgy éreztem magam, mint két idióta.Olyan volt, mintha most beszéltünk volna először.
-Sok minden megváltozott közöttünk, nem?-Amikor ezt megkérdezte Jake, megállt bennem az ütőér.
-M-m-mire  gondolsz?-dadogtam
-Hát...alig találkozunk, sokszor elhúzódsz tőlem...rossz kedved van mindig...-mondta elkeseredve Jake
-Pedig szeretlek...-Alig tudtam kimondani ezt a két szót.
-Tudom...csak....otthon van valami gond?
-Nincs...csak...nem tudom én se..tényleg nem...-a hangom elcsuklott, majd kitörtek a könnyeim.
-Naaa ne sírj....Cher....-ölelt át Jake
10 perc után sikerült abbahagynom a sírást.Totál kész voltam...
-Nem vagy éhes?-kérdezte Jake
-Hát....kicsit.
-Akkor üljünk be valahova kajálni.
-Ilyen cuccba?-mutattam a "szexi" szerelésemre.
-Így is szép vagy-csókolt homlokon Jake, majd elindultunk egy KFC-felé.
kajáltunk, majd elköszöntem tőle és elindultam hazafelé.Az életemen gondolkodtam...Ha Jake-el megyek valószínüleg életem végéig vele leszek...Soha nem lenne képes elhagyni, senkiért.Boldog családunk lenne Amerikában.Ha Zayn-el maradok, ott a kockázat, hogy elhagyhat...Tudom, hogy mennyire szeret, de nem ismerem annyi ideje...a fejemben járt az a mondat, amit mamám mondott sokszor nekem:,,A biztost a bizonytalanért sose hagyd el.!"    Pedig én most pont erre készültem.
                                                                       ***
Mire hazaértem már 5 óra volt.Hajat mostam, majd küldtem Zayn-nek egy sms-t:,,Szeretlek.hiányzol.puszi" Nem akartam semmi fontosat írni, csak jól esett írni neki, hogy szeretem.Éppen öltöztem, mikor csörgött a telóm.Zayn hívott.
-Szija nagyfiú-köszöntem nagy vigyorral az arcomon
-Köszönöm az smst.Te is hiányzol.Imádlak.-Mondta Zayn.
-Mi jót csinálsz ma?-kérdeztem, miközbne próbáltam magamra tuszkolni egy bézs miniruhát.
-Semmit...Alszok.-nevetett-Te?
-Csajos estét tartunk Eleanorral, Daniellel és Clare-el.Megígértem neki, hogy bemutatom a lányoknak.Remélem jól kijönnek majd.
-Az jó....Holnapra van programod?-kérdezte Zayn
-Szerintem nincs...
-Mit szólnál, egy összebújós-éneklős estéhez?
-Tökéletes.-mosolyogtam.De a mosoly azonnal lefagyott az arcomról.Hirtelen elveszettem az egyensúlyomat és a földön találtam magam.
-Cher!Jól vagy?-kérdezte ijedten Zayn
-Persze...csak nem lett volna szabad telefonálnom és öltöznöm egyszerre.-Nevettem
-Azt hittem már valami komoly...-nyugodt meg Zayn
Feltápászkodtam a padlóról, majd láttam hogy Clare hív.
-Most le kell tennem.Majd este felhívlak, ha olyan állapotba leszek, jó?
-Renben, Puszi.-köszönt el Zayn
*csevegés vége Zayn-el*
*Clare*
-Segítened kell.Gyere át azonnal.-szólt bele a telefonba Clare, köszönés nélkül.
-Neked is szija drágám-nevettem
-Jajj bocsi, csak totál kész vagyok-nevetett ő is
-Mi a gond?-kérdeztem meglepetten
-Semmi, csak nem tudom mit vegyek fel.
-Ó már értem.-mondtam vigyorral az arcomon-A tali miatt, ugye?
-Jajj, ne legyél már ilyen...sose találkoztam még híres emberekkel....
-Tudom, csak hülyülök.Felveszem a cipőm és suhanok.Jó?-kérdeztem
-Siess.puszi
*csevegés vége*
Felvettem a 15 centis magassarkúm, amibe tudtam hogy tökre szét fog menni a lábam, de nem érdekelt.Szokásos szellem-módban mentem át a nappalin.
Átcsöngettem Clare-hez, aki rögtön a nyakamba ugrott.
-Köszönöm-mondta
-Jajj, ne hülyéskedj már....
-Nem tudom hogy háláljam meg...
-Úgy, hogy beengedsz az ajtóból-nevettem.
Bementünk a házba, ahol ruharengeteg fogadott.
-Ezt mint fel akarod venni?-nevettem
-Nem tudok választani...az egyik tök jó, de nagy benne a fenekem...a másik jól áll, de nem néz ki olyan jól....
-Olyan hülye vagy...Öltözzünk össze!Neked is van hasonló rucid mint nekem, nem?
-De...
-Akkor kapd fel gyorsan, egy magassarkú és indulhatunk is!
Nagynehezen felöltözött Clare, majd fogtunk egy taxit és elindultunk a lányok lakása felé.


Remélem tetszik:)
Puszi:)xoxo
                                                 





4 megjegyzés:

  1. Bocsánat, hogy egy-két helyen fehér a háttér, nem tudom mit bénázok...:D:|

    VálaszTörlés
  2. Tök jó a blogod! <3 *-* csak annyi h néha raknál képeket? Pl a ruhákról vagy a fiúkról :DD <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:)<3 sajnos ez a blog már befejeződött, de itt a másik -> http://anotherfairitale.blogspot.hu/

      Törlés