2012. 07. 08.

12.rész

12.rész
-Mi a baj?-kérdezte Zayn
-Ne azt kérdezd, hogy mi a baj, hanem gyere már!-Kiabáltam
Harry gyorsabban kezdett futni.Bementünk egy sűrű erdős részre.Befogta a számat, hogy még kiabálni se tudjak.
-Csitt már!-utasított
Nem tudtam mit csinálni, tiszta erőmből beleharaptam a kezébe.Vérzett.
-Mi a szart csinálsz?!-Vont kérdőre Harry.Közben leejtett a karjaiból.
Nem válaszoltam, csak megpróbáltam minél hamarabb felállni.Két lépés után megint éreztem Harry durva, erős karjait a derekamon és a kezemen.
-Áúúú!Ne csinál már!Eressz el!-Üvöltöttem
-Nem!-Kiabált vissza mérgesen Harry
Féltem tőle.Újra felvett az ölébe, és egy kocsihoz vitt.Azzal jöhettek.Nála voltak a kulcsok.Kinyitotta az ajtót, berakott, majd bezárt.Nem érdekelt, teljes erőmből ütöttem az üveget.Sikerült kitörnöm.
-Megvesztél?-kiabált rám Harry
Ki akartam mászni, de csak megvágtam magam.Harry beindította a kocsit...Abban a pillanatban Zayn jött elő a bokrok mögül.
-Harry neeeee.!-kiabálta
Késő volt...Harry elindult...
Harryhez fordultam:
-Mit akarsz velem?-kérdeztem
-Megmenteni Zayntől...-motyogta dühösen Harry
-Tessék?-Csodálkoztam
-Csal téged...Kurvákkal...
Itt elakadt a lélegzetem...Nem, nem lehet...Zayn szeret engem...
-Hazudsz!-kiabáltam.Könnyek törtek ki belőlem..
-Miért tenném?-kérdezte Harry
-Nem tudom..De Zayn szeret engem!
-Megint megkérdezem...Miért hazudnék?Jót akarok neked...-Mondta Harry csillogó szemekkel
-Jót akarsz nekem?Akkor miért bántál velem úgy?-kérdeztem
-Mert...Máskép hogy mondjam el?
-Például odaülsz mellém a padra és elkezded?-kérdeztem gúnyosan
-De akkor elmentél volna...
Akkor vettem észre, hogy egyre jobban vérzenek a vágások.
-Nincs egy zsepid?-kérdeztem
-Jézus, ezt én tettem veled?-kérdezte kicsit bűnbánóan Harry
-Nem te, de miattad...Amúgy hová megyünk?-kérdeztem
-Sehova...Mindjárt megállunk az út szélén..nem az volt a célom, hogy elraboljalak..csak figyelmeztetni akartalak Zaynel...-Mondta sejtelmesen Harry.
Megálltunk, majd Harry megint mesélni kezdett:
-Zayn egyszer megkért, hogy hozzak neki egy csinos lányt...kb két hete..
-Elég Harry!Nem érdekel fog már fel!-kiabáltam
-De csak összetöri a szíved!
-Az az én bajom!
-De én szeretlek...
-Nem szerethetsz!Ha meg szeretsz, akkor találjunk ki valami sztorit, mert nem akarom ezt előadni Zayn-nek...legalábbis nem most...
-Akkor mondjuk simán azt, hogy azért raboltalak el mert bírlak és azt akarom hogy az enyém legyél?Ez igaz, de Zayn ügyeit kihagytuk...
-Nem, mert nincsenek semmiféle ügyei!
-Te tudod...
Hallottam, ahogy egy kocsi áll meg mögöttünk.Pillanatokon belül Zayn már itt volt.
-Jól vagy?Jézus a kezed!-meredt a vágásokra Zayn, majd megcsókolt-Várj, elintézem ezt a barmot...
Zayn átment a kocsi másik oldalára
- Ne!-kiabáltam
Zayn kiráncigálta Harryt a kocsiból, és összeverte.Liam és Niall alig tudták lefogni...


Ez ilyen lett;D
remélem azért tetszik:))
puszi:)xoxo



4 megjegyzés:

  1. Úristen..nem már.!miért verik meg Harryt..:|| Ez nem ér.♥ Ő pedig csak jót akart..:)♥

    VálaszTörlés
  2. Úristen... miét veri meg Harrryt?? :O :(<3 kövit!!

    VálaszTörlés
  3. de akkoris basszus :DD több ilyen oldalt olvasok és Zayn mindenhol verekszik :DD frászt kapok már tőle :D am jó lett :D

    VálaszTörlés