2012. 07. 17.

16.rész

16.rész
-Cher...édes, fel kéne kelni.-Mondta Zayn kedves hangon
-Miért?-kérdeztem álmosan
-Mert már fél 12, Clare-t is hazavittük, a többiek is elmentek....És anyud vagy 220x hívot...és Jake is.
-De nem akarok!-húztam a fejemre a takarót
-Naaa, gyere!-próbálta meg lehúzni a takarót
-Bújj mellém!-néztem rá vágyakozó szemekkel
-Neee....-tiltakozott
-Gyere nagyfiú...-suttogtam a fülébe
Zayn azonnal ledobta a ruháit és egy szál boxerben bemászott mellém az ágyba.Nem akartam semmi olyat, ameddig nem szakítok végleg Jakkel.Csak csók volt...Meg a kezei vándorlásai....
kb 10 perc után a telefonom csörgése miatt ki kellett másznom az ágyból.
-Ömm....halóóó-szóltam bele a telefonba.nagyjából azt se tudtam, hol vagyok.
-Mégis mit csinálsz?-jött a durva kérdés, anyámtól
-neked is szija
-Velem ne legyél szemtelen mert...
-Miért hívtál?-szakítottam félbe
-Elég felnőttnek érzed magad?
-Jaaaa....mert?
-Akkor mostantól Monica nénikéddel fogsz lakni.-közölte anyám
-Ez most komoly?-kérdeztem.Imádtam őt.Jó a stílusa, fiatal, még csak 26 éves, kedves, jófej stb...
-Igen.Dublinba költözünk.Apád, Sam, nagyanyád és Én.Gondoltam, hogy nem akarsz jönni, ezért meg se kérdeztem.Szóval Monica-nál fogsz lakni.Lesz saját szobád.Ha akarsz, kimész Jake-el amerikába, ha akarsz maradsz.
-Okéé....és mikor mentek?-kérdeztem
-2 hét múlva.
-Jó.szija
*csevegés vége*
Zayn kimászott az ágyból, megtörölte a szemét.
-Ki volt az?-kérdezte
-Anya...van egy jó, és egy rossz hírem...-kezdtem komolyan, direkt akartam piszkálni.
-Előbb a rosszat.
-Költözés.
-Mi?-nézett rám Zayn hatalmas szemekkel
-Maradok.
Zayn csak feljebb húzta a szemöldökét, mire én közelebb mentem hozzá, majd megcsókoltam.
-Elmagyaráznád Édes?-kérdezte
-Anyámék elköltöznek Dublinba.Én Moncia-nál maradok.26éves, tök jófej.
-Szóval ez most jó?
-Igen te bolond!Vagy azt akarod hogy menjek?-kérdeztem incselkedően
Zayn egy csókkal válaszolt.Felemelt, a lábaimat a dereka köré kulcsoltam.Így mentünk le a konyhába.Még mindig a Sexy and I know it-os pólója volt rajtam.Letett a konyhapultra:
-Mit szeretnél enni?-kérdeztem 
-Mindegy...
Leugrottam a konyhapultról és  a hűtő felé vettem az irányt.
-Pirítós?tojással?jó lesz?-kérdeztem
-Ha már nem nekem kell megcsinálni, tökéletes!-nevetett Zayn
                                                                      ***
-Hova akarunk menni ma?-kérdezte Zayn teli szájjal
-Nekem mindegy.Elmehetnénk vásárolni.
-Benne vagyok.De...Azt hiszem ma egy fotózás lesz....-mondta szomorúan Zayn
-Kár...
-De azért az esti program marad, ugye?-kérdezte Zayn nagy vigyorral az arcán
-Persze.-adtam neki egy puszit és indultam is fel a szobájába felöltözni.
Semmi tervem nem volt mára, de valamit csak be kellett tervezni, hogy ne kelljen otthon lennem, és legfőképp Jake-el találkoznom.A vásárlásnál maradtam, de Clare-el.
Elköszöntem Zayn-től, majd hazaindultam.
                                                                    
Tudom, hogy nem lett a leghoszabb és legtartalmasabb rész, de majd a következő:D
Puszi:)xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése