2012. 07. 06.

11.rész


ezek szerint elég jól sikerült eltüntetni Zayn illatát...
Olyan lelkiismeret-furdalásom volt, hogy becsapom őt....
-Szeretlek-Suttogta a fülembe Jake
-Én is téged...-hazudtam
Leültünk egy padra, néztük a várost.Gyönyörű volt, mint mindig.
-Olyan szép, nem?-kérdeztem miközben a várost figyeltem
-De te sokkal szebb vagy- csókolt meg Jake
Annyira rossz érzésem volt...csak addig nem akartam vele szakítani, ameddig Zayn-el nem biztos...De...ő mondta hogy felvállalja a kapcsolatunkat.Szemét ribancnak éreztem magam, mert joga van tudni, hogy mi is van...
-Mi lenne ha ma este nálunk aludnál?-kérdezte Jake
-Hát....Jó...-alig jött ki hang a torkomon
-Mi a baj?-kérdezte Jake.Nem bírtam hazudni..úgy nézett, mintha tényleg nem tudna semmit...nem is tud, csak...
-Fáj a fejem...már két napja...Ma elmentem futni, hátha jobb lesz..De csak rosszabb lett.-mondtam.Ez volt életem legrosszabb hazugsága..
-Akkor gondolom ugrott az együttalvás...-mondta Jake csalódottan
-Nem baj?-kérdeztem kiskutya szemekkel
-Dehogy baj!Majd legközelebb.Az a legfontosabb, hogy te ne érezd magad rosszul.-Puszilt meg.
-Akkor...holnap..Szija-köszöntem el
-Szija és jobbulást-ölelt át Jake
Hazafelé csak gondolkodtam...Jake nem is hozta szóba a költözést.Annyira aranyos..Mint barát, mint pasi.Zayn alig ismerem, de mégis..Otthon megkérdeztem anyát a költözésről:
-Öm..Jake kimegy Amerikába.Kapott egy munkát.-Kezdtem bele
-És gondolom lepattintott...-Bunkóskodott anyám
-Nem, pont ellenkezőleg.Ki akar vinni magával.
-Dolgozni akarsz?!-kérdezte anyám felháborodottan.Tipikusan az a nő volt, aki semmi pénzért nem dolgozna, csak betette a seggét a házba.
-Nem kéne, mert Jake jól keresne, kocsit, házat kapna a cégtől.De tuti nem hagyom, hogy eltartson.-mondtam
-Hát...felőlem menj.-Vonta meg a vállát anyám
-Kösz a törődést.-és ezzel elindultam a konyhába fagyiért.
Beültem a gép elé, megnézni pár dolgot.Utánanéztem, hogy kik voltak Zayn eddigi barátnői.Hát..mindegyik olyan mint egy barbie...Én pont az ellentétük vagyok.
Megnéztem egy csomó videót a koncertjeikről.Mindannyian tehetségesek.Észre se vettem, hogy bevedeltem az egész doboz fagyit.
                                                                       ***
Az elmúlt egy hét szokásosan telt:Találkozgattam Zayn-el, Jake-el és persze Clare-el.Zayn türelmetlen, hogy mikor szakítok Jake-el,Jake meg türelmetlen, hogy mikor adok neki választ.
Este csörgött a telefonom.Eleanor hívott.Fogalmam sem volt, hogy miért hív.
-Szija, lenne kedved eljönni Louissal,Zayn-el meg velem "kirándulni"?Van egy tó a közelben..
-Persze, mehetünk.Mikor gondoltad?-kérdeztem
-Holnap neked jó?11 körül?
-Jó, persze.-
-Akkor holnap találkozunk.Úgyis van valami, amit meg kell veled beszélnem...-Eleanor hangja komoly lett.
-Mit?
-Majd személyesen...puszi-Köszönt el
*csevegés vége*
Nem tudtam, mi lehetett az, amit meg akar velem beszélni...Nem történt semmi különös velem.
                                                                      ***
Reggel szokás szerint nem ébredtem fel az ébresztőre.10:34kor ébredtem fel...Magamra kaptam a bikinimet, egy rövidnacit és egy toppot.Bepakoltam egy törölközőt, megigazítottam a hajam, és máris 10:50 volt.Kinéztem az ablakon.Egy kocsi állt a ház előtt.Csak a ők lehettek.Lerohantam egy szó nélkül.A fiúk és Eleanor már kint vártak.
-Sziasztok!-köszöntem
-Szia!-mondták kórusban
Zany odajött hozzám, magához húzott, majd megcsókolt.Louis nem hagyhatta ki az alkalmat, hogy ne 'úúúúúúuuuuúúúúúúúúú'-zon....Eleanor megcsípte, hogy kussoljon.Beszálltunk a kocsiba,Louis vezetett, mellette Eleanor ült.Mi Zaynel hátul ültünk.Louis telefonja csörgött.Csak annyit hallottunk, hogy: Jó..gyertek...persze! szija...
-Ki volt az?-kérdezte Zayn
-Liam.Azt kérdezte, nem lenne baj, ha ő és Danielle is jönnének.-Válaszolta Louis
-Akkor már mért nem jön Harry és Niall is?-kérdeztem
-Tényleg!Akkor ők majd jönnek Liam-ékkel, és a tónál találkozunk.-Jött rá a heuréka Louisra.
                                                                              ***
A tó nem volt messze, fél óra kb.Egész úton csak beszélgettünk.Mikor odaértünk, Eleanor azonnal elhívott beszélni:
-A fák mögött van egy pad, megtalálod.Mindjárt jövök én is, csak szólok a fiúknak.-mondta Eleanor.
Megtaláltam a padot,ami elég eldugott helyen volt.Sokáig vártam Eleanorra, mikor jött valaki:
-Ó, csak te vagy Harry....-mondtam kicsit elkeseredve
-Kire számítottál?-kérdezte
-Eleanorra...
-És én nem vagyok jó?-kérdezte Harry, kicsit perverzen
-Hát....
-Olyan szép vagy....mindenhol.-mért végig Harry
-Köszönöm...
-Na, gyere, Zayn nem tudja meg!-Suttogta a fülembe Harry
-Tessék?!-Néztem rá csodálkozva
Harry megfogott, és felkapott, mire én kétségbeesetten sikítani kezdtem:
-Segítség!!Zayn!!Valaki!!-kiabáltam


Ez ilyen lett:)
remélem azért tetszik;)
puszi:)xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése