2012. 07. 25.

19.rész és SZÜLINAP*-*

Sziasztok:)
2010.07.23. 20:22-kor alakult (angol idő szerint) a One Direction.!:D Azaz Két évesek múltak:) Akkor akartam írni, csak a végén nem vitt rá a lélek..:)
Lenne tőletek egy kérdésem...Kinek van kedve még egy blogot olvasni?Gondoltam, hogy bele kezdek még egybe.Érdekelne valakit?Légyszi komizzatok!:)

19.rész
Amerika annyira más volt mint Anglia...Ott minden szürke, itt tiszta sunhine beach minden...Megérkeztünk a házunkhoz.Egy tengerparti ház volt, nem túl nagy, de emeletes.Az ajtóban egy kínai fickó állt, ő lehet Mr.Chen.
-Jó napot.-köszöntünk Jake-el.
-Szija Jake!Jónapot hölgyem, Jason Chen vagyok, Jake főnöke.-mutatkozott be a pasas.Nem lehetett több, mint 21, de már saját autószalonja volt...
-Jó napot, Cher vagyok.Tegeződhetnénk?-kérdeztem.
-Persze.Körbevezetlek titeket a házban.
Bementünk a házba..és a lélegzetem is elállt.Gyönyörű volt.A hálószoba a tengerre nézett, saját partrészünk volt...Imádtam.Ameddig Jake Jason-el beszélt kipakoltam a bőröndjeinket.Felhívtam Clare-t, hogy minden csodás.Elmondta, hogy Zayn égen földön keresett, de nem mondta el neki, hogy hova mentünk.Zayntől is volt "pár" nem fogadott hívásom, de eszembe se volt visszahívni.Habár...egy sms-t küldhetnék neki...Valami olyat, hogy "sok boldogságot."El is küldtem.Rá 5 perce felhívott, de nem vettem fel.Küldött egy sms-t:"Nem tudom, miért csináltad ezt,de ki fogom deríteni mi történt.Mért hagytál itt?szeretlek."Fel akartam hívni, de aztán meggondoltam magam.
-Szép a ház, nem?-kérdezte Jake mikor bejött a szobába.Felálltam a bőröndök mellől, és megöleltem.
-De én mit fogok csinálni?-kérdeztem kétségbeesetten.
-Hát...Elég jól tudsz franciául, tarthatnál különórákat.Meg tanulj!-mondta Jake.Aranyos volt tőle, de én nem akartam, hogy ő tartson el.
-Jó ötlet...De mi lenne, ha keresnék munkát?
-Minek?Kocsit is kaptam...-mutatta fel Jake a kocsikulcsot-Fölösleges.Takarítónő fog hozzánk járni, azt is a cég fizeti.
-Akkor még a takarítás se lesz az én dolgom...Nem akarom hogy te tarts el...
-Jajj ne csináld már...Ha nagyon akarod, akkor valami plázába keress munkát...Ruhaboltba például, vagy mit tudom én.Lehetnél mondjuk fodrász is, ahhoz csak egy tanfolyamot kell elvégezned.
-Akkor holnap el is megyek a legközelebbi bevásárlóközpontba és megkérdezem, hol van üres hely.
-Ha nagyon akarod....-egyezett bele Jake.-De én most felhívom az otthoniakat.Te már telefonáltál?
-Igen...De anyámékat még nem hívtam fel....-Na szép, pont a drága szüleimet felejtettem ki.
*Telefonon*
-Szija apa, megérkeztünk.Minden tök jó.
-Szija Kicsim!-köszönt apa.Kicsim?! Csak Sam-et hívta így, engem soha..-Örülök neki.Add meg címed, és holnap kiszállíttatom a kocsid.
-Okéé...-Apával meg mi lett?Talán azért ilyen kedves mert elhúztam?-Amúgy a szülinapomra hazamennénk, ünnepelni.Jó?
-Persze.De most le kell tennem, indulnom kell a munkába.Ja és valami cigánygyerek keresett...Azt mondta, hogy a barátod.
Jézusom..Ha Zayn a szüleimet keresi...
-Öm..Mindegy.....Szija.Szeretlek.-Ezzel letettem a telefont.
Persze..legyen minden bonyolult...Próbáltam kiverni a gondolataimat a fejemből, majd rendeltem egy pizzát vacsira, mivel a hűtő tök üres volt.Jake befejezte a telefonálást, és kiültünk  a parta egy pokróccal és a pizzával.Pont ment le a nap, gyönyörű volt.Jake átkarolt, majd lefeküdtünk a pokrócra és néztük a csillagokat.

Ez ilyen lett:D Komikat pls.!:) az új bloggal is, hogy legyen e vagy ne;)
puszi:)xoxo
u.i.:1D neten "beszéltem" az igazi Zayn-el...Elfogatta a privi chat felkérést, és írta hogy "Hello:)xx" de én nem láttam, és többé nem írt vissza :'((XDD

1 megjegyzés:

  1. nagyon szuper a blog, meg az Another Fairytale is, szóval szerintem simán kezdhetsz mégegyet!

    VálaszTörlés